اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی 102 پرونده در کمیسیون ماده 5 استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: درمجموع 102 پرونده از شهرهای سمنان، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان، درجزین، شهمیرزاد و دامغان در کمیسیون ماده پنج این استان بررسی شد.

بررسی 102 پرونده در کمیسیون ماده 5 استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه کمسیون ماده پنج استان سمنان که در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و اعضای این کمیسیون نسبت به حضور در این جلسات اهتمام جدی داشته باشند و در راستای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند و دقت نظر در بررسی و تعیین تکلیف پرونده‌ها ملاک عمل قرار گیرد.

وی افزود: تغییر کاربری فضای سبز و باغ‌های استان سمنان به کاربری مسکونی به هیچ وجه قابل‌پذیرش نیست و خط قرمز کمیسیون ماده پنج محسوب می‌شود؛ چراکه استفاده از فضای سبز حق طبیعی مردم است و چهره و زیبایی شهر باید حفظ شود و دقت لازم در این زمینه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: شهرداری نسبت به پرونده‌های ارجاعی دقت لازم را داشته باشد و در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های ارجاع‌شده از این کمیسیون اقدام کند.

فخری ادامه داد: در کمیسیون ماده پنج استان سمنان درمجموع 102 پرونده از شهرهای سمنان، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان، درجزین، شهمیرزاد و دامغان موردبررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان سهم سمنان 71 پرونده، مهدی‌شهر سه پرونده، آرادان، سرخه و درجزین هرکدام یک پرونده، شهمیرزاد 13 پرونده و دامغان 12 پرونده بوده است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول