اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی اردوی 10 روزه تیم امید بوکس مازندران در تنکابن

سرمربی تیم امیدهای بوکس مازندران از برگزاری اردوی تیم امید بوکس مازندران به مدت 10 روز در تنکابن خبر داد.

برپایی اردوی 10 روزه تیم امید بوکس مازندران در تنکابن

احمد خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن از برگزاری اردوی تیم امید بوکس مازندران به مدت 10 روز در تنکابن خبر داد و اظهار کرد:  این اردو از اول مهر و به مدت 10 روز برای آمادگی هر چه بهتر تیم و حضور مقتدرانه آن در مسابقات انتخابی تیم ملی امید که کمتر از یک‌ماه دیگر در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مازندران از استان‌های برتر در رشته بوکس محسوب می‌شود، افزود:  به همین دلیل این اردو بسیار حائز اهمیت است.

خالقی خاطر نشان کرد: چهار نفر از 12 عضو تیم ملی امید بوکس کشور مازندرانی هستند، از طرفی ظرفیت‌های فراوان ورزشی در استان در این ارتباط وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای شناسایی استعدادهای برتر این رشته، افزود: بودجه کافی برای توسعه این رشته ورزشی در اختیار نداریم و عدم وجود اسپانسر قوی یکی از ضعف‌ها و چالش‌های این رشته ورزشی در استان است.

سر مربی تیم امیدهای بوکس مازندران  خاطر نشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید کمتر از یک‌ماه دیگر در شهرستان فریدونکنار برگزار می‎شود.

انتهای پیام/86020/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول