اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان: اصحاب دعوا عموما با حقوق خود آشنا نیستند

رییس کل دادگستری استان گفت: بیشتر دعواهای حقوقی که در جامعه مطرح میشود به این دلیل است که اصحاب دعوا با حقوق خود آشنا نیستند و ساده ترین راه برای ایجاد این آگاهی هر مسجد یک حقوق دان است.

رئیس کل دادگستری استان: اصحاب دعوا عموما با حقوق خود آشنا نیستند

به گزارش فارس از کرمانشاه، دکتر پرویز توسلی زاده در جلسه هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان، اظهار کرد: بیشتر دعواهای حقوقی که در جامعه مطرح می‌شود به این دلیل است که اصحاب دعوا با حقوق خود آشنا نیستند و ساده ترین راه برای ایجاد این آگاهی هر مسجد یک حقوق دان است.

وی یادآور شد: بر همین اساس ریاست قوه قضایه طرح هر مسجد یک حقوق دان را مطرح کرده است چرا که بهترین راهکار برای کاهش حجم پرونده‌های حقوقی و آشنایی مردم با حقوق خود استفاده از ظرفیت مساجد است.

توسلی زاده اظهار داشت: بسیاری از دعواهای حقوقی ناشی از عدم آشنایی افراد با حقوق خود در هنگام عقد قراردادهای حقوقی است و امیدواریم با اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان از حجم پرونده‌های حقوقی کاسته شود.

رئیس قوه قضایه در ابتدای جلسه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: نظام ما یک نظام اسلامی و  منشاء الهی دارد و بر همین اساس جنگ ما نیز یک جنگ ارزشی در راستایی ارزش های الهی بوده است
 
لازم به ذکر است جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان استان با حضور مسئولین و شخصیت های حقوقی و قضایی استان در دادگستری کل کرمانشاه با موضوع ارائه راهکارهای توسعه و تقویت بسیج حقوق دانان در تعامل با دستگاه قصایی استان و هم افزایی لازم در جهت اثر بخشی درونی و بیرونی بسیج و اجرایی طرح هر مسجد یک حقوق دان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول