اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد پایین است

رئیس کمینه امداد امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: زوج‌های مددجو از مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج بهره‌مند می‌شوند و به همین دلیل آمار طلاق در بین مددجویان بسیار پایین است.

آمار طلاق در بین مددجویان کمیته امداد پایین است

محمد بیگزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف تحکیم بنیاد خانواده انجام می‌شود.

رئیس کمینه امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه طی 6 ماهه نخست سال 87 نفر از دختران مستعد ازدواج و زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اسلام‌آباد غرب در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند، افزود: اخلاق اسلامی، احکام، آمادگی برای ازدواج، مهارت‌های زندگی، عقاید، تغذیه و سلامت از عناوین آموزشی برای زوج‌های جوان بوده است.

وی با اشاره به پایین بودن آمار طلاق در بین خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد، گفت: زوج‌های مددجو از مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج بهره‌مند می‌شوند و به همین دلیل آمار طلاق در بین مددجویان بسیار پایین است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول