اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تولید 12 میلیون متر چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، با تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی، علاوه بر تأمین نیاز داخل، مانع خروج ارز از کشور شده است.

تولید 12 میلیون متر چادر مشکی در کارخانه حجاب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امین صلابت، گفت: کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، با تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی با کیفیت در ۴۵ نوع ساده و طرح‌دار، علاوه بر تامین نیاز داخل، مانع خروج ارز از کشور شده است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این کارخانه سالانه 2 هزار و ۵۰۰ تن نخ و ماهانه ۳۰ تن رنگ و مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه حجاب شهرکرد مصرف یک سوم چادر خانم‌های ایرانی را تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: در تنها کارخانه چادر غرب آسیا الیاف ایرانی با دانش روز مهر تأیید خریداران را به خود اختصاص داده است.

صلابت با اشاره به اینکه چادر مشکی حجاب از نظر نفوذناپذیری آب و استاندارد شماره چهار را کسب کرده است، اظهار داشت: در کارخانه حجاب شهرکرد ۵۰۰ نفر مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول