اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمایت از منتقدان منصف و دلسوز لرستان/ استانداری ماله‌کش ضعف‌های مدیران نیست

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه استانداری ماله‌کش ضعف‌های مدیران نیست، گفت: هر دستگاهی بایستی پاسخ‌گوی عملکردهای خود شود.

حمایت از منتقدان منصف و دلسوز لرستان/ استانداری ماله‌کش ضعف‌های مدیران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی امشب در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، هدف اصلی فعالیت مدیران را تولید رضایتمندی در بین مردم خواند و اظهار کرد: کارکرد سیستم سیاسی نیز تحقق این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مبنای کار در شورای اطلاع رسانی نیز بایستی بر تولید اخبار موثق و در نهایت ایجاد حس امید در جامعه قرار گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به ضعف اطلاع‌رسانی در بین دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: در استان با سه گروه مواجه هستیم، گروه نخست ضعف اطلاع‌رسانی در بین مدیران است، به‌گونه‌ای که گاهی اطلاع‌رسانی در خصوص آنچه انجام شده و بایستی مردم در جریان روند فعالیتی قرار گیرند، وجود ندارد.

خادمی، گروه دوم را منتقدان منصف و دلسوز عنوان و تصریح کرد: این افراد ضمن پیگیر بودن و داشتن نگاه مثبت، مطالبات را بر مبنای نیاز و نه توان استان مطرح می‌کنند.

وی بیان داشت: گروه دیگر درد پست و پول داشته و به فکر توسعه استان نیستند، با این گروه کاری نداریم، چرا که درمان آن‌ها دست ما نبوده و خدا آن‌ها را درمان کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر تقویت اطلاع‌رسانی در بین مدیران، اظهار داشت: گروه دوم که همان منتقدان دلسوز استان بوده را بایستی حمایت کرد.

خادمی، بخش عمده فعالیت رسانه‌های استان را مطلوب خواند و گفت: حوزه اطلاع‌رسانی مدیران به عنوان کسانی که خوراک را برای رسانه و مردم آماده کنند، بایستی بیش از پیش فعال شوند.

وی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی گزیده فعالیت‌ها را در قالب سیستمی به مردم ارائه دهد، افزود: پیشنهاد می‌شود برای این شورا سخن‌گویی انتخاب شود تا به طور منظم جوابگوی سوال‌های رسانه و مردم شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه استانداری ماله‌کش ضعف‌های مدیران نیست، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی بایستی پاسخ‌گوی عملکردهای خود شود.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول