اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

وعده رئیس دانشگاه علامه برای برخورد با قانون‌شکنان ماجرای دانشکده علوم اجتماعی

رئیس دانشگاه علامه با حضور در دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه با دانشجویان بسیجی درباره اتفاقات اخیر دانشکده علوم اجتماعی گفت‌وگو کرد.

وعده رئیس دانشگاه علامه برای برخورد با قانون‌شکنان ماجرای دانشکده علوم اجتماعی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با حضور در دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه، طی نشستی با دانشجویان بسیجی درباره اتفاقات اخیر دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه گفت وگو کرد.

بنابراین گزارش، دانشجویان بسیجی در این نشست خواستار پیگیری و پیگرد مسببان اصلی اتفاقات و درگیری‌های دانشکده علوم اجتماعی و نیز برخورد با مسئولین خاطی دانشکده و حراست شدند.

بنابر گفته یکی از دانشجویان بسیجی در این نشست قرار شد رئیس دانشگاه علامه درباره نصب و قراردادن تصاویر سران فتنه در دانشگاه به خاطیان و قانون‌شکنان برخورد کرده و با ابلاغ بخشنامه کتبی از ادامه چنین اقدامی در آینده جلوگیری کند.

برکناری رئیس دانشکده علوم اجتماعی از مهمترین مطالبات دانشجویان در این نشست بود که رئیس دانشگاه علامه قرار شد بعد از انجام بررسی‌‌های لازم و در صورت اینکه از جانب رئیس دانشکده کوتاهی صورت گرفته باشد با وی به صورت جدی برخورد قانونی کند.

لازم به ذکر است، در روزهای گذشتهع قرار دادن تصویر یکی از سران فتنه از سوی یکی از تشکل‌های اصلاح‌طلب در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه موجب شد تا در اولین روز از آغاز سال تحصیلی جدید فضای این دانشکده برای ساعاتی ملتهب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول