اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

11 هزار و 520 دانش‌آموز در 160 مدرسه معارف اسلامی صدرا تحصیل می‌کنند

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت گفت: 11 هزار و 520 دانش‌آموز در 160 مدرسه معارف اسلامی صدرا تحصیل می‌کنند.

11 هزار و 520 دانش‌آموز در 160 مدرسه معارف اسلامی صدرا تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام حامد تقدیری عصر چهارشنبه در جمع دست‌اندرکاران مراسم افتتاحیه مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در گرگان اظهار کرد: 11 هزار و 520 دانش‌آموز در 160 مدرسه معارف اسلامی صدرا تحصیل می‌کنند که 3 هزار و 540 کادر، معلم و افراد دغدغه‌مند تربیتی در تمام استان‌ها فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: 45 درصد دانش‌آموزان مدارس صدرا را دختران و 55 درصد را پسران تشکیل می‌دهند، 125 مدرسه متوسطه دوم رشته علوم و معارف اسلامی و مابقی مدارس در مقطع متوسطه یک و ابتدایی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با بیان اینکه دغدغه ما رشد و تعالی دانش‌آموزان در مسیر آموزش و تربیت است، افزود: تلاش داریم تا به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب براساس دستورات و فرامین ولایت گام برداریم.

* اردوهای فتح الفتوح که نگاه حماسی به تربیت اسلامی دارد جزو برنامه‌های مدرسه صدرا است

تقدیری با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیار خوبی در مدارس صدرا پیش‌بینی شده است، گفت: مدیران جوان نسبت به نخبه‌گزینی می‌پردازند و پشتیبانی نخبگان مدارس صدرا را برعهده دارند، مشاوران جوان که دانش‌آموزان توانمند اجتماعی را شناسایی و با فصای مدیریتی کلان کشوری آشنا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه آموزشی المپیاد فانوس طلایی افزود: مجموعه المپیادهای آموزشی مدارس معارف اسلامی صدرا در پیش داریم اردوهای فتح الفتوح که نگاه حماسی به تربیت اسلامی دارد جزو برنامه‌های ما است.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان دختر برنامه‌های ویژه داریم، ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به اینکه دغدغه بانوان و دختران را دارد ما نیز تمرکز برنامه‌ها بر روی دختران را بیشتر کردیم اردوهای بیشتری برای این عزیزان در برنامه گنجاندیم.

تقدیری با بیان اینکه ورودی مدارس صدرا با مصاحبه و آزمون است، بیان کرد: در خانه صدرای جوان برای دانش‌آموزان در بخش حمایتی، اداری، مالی و ... برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول