اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست/ نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود، گفت: اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست؛ زیرا در جبهه‌ای قرار داریم که اگر غفلت کنیم، سخت‌تر از جبهه جنگ نظامی است.

اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست/ نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یاد و خاطره بزرگمردانی را که عزت و اقتدار میهن اسلامی به برکت ایثارگری‌های آنان است، گرامی می‌داریم و به روح بلند همه شهیدان والامقام و امام راحل درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس که جزو افتخارات ملت ماست، همواره باید یادآوری شود، هر چند صحبت کردن از جبهه و جنگ در جمع شما فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بسیار سخت است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امروز اگر شهرهای ما در دهه محرم تبدیل به حسینیه می‌شود به برکت خون شهداست؛ امروز آزادگی مدیون امام حسین(ع) است و این مکتب، به‌رغم دشمنی‌های نظام ماتریالیستی روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا که در کلام رهبر انقلاب، هم‌تراز شهادت عنوان شده است، افزود: جامعه ما با این یادآوری‌ها و بزرگداشت‌ها، روحیه استقامت و ایثارگری خود را حفظ می‌کند.

پورمحمدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم"، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که مقاومت تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است و به برکت همین روحیه است که با افتخار اعلام می‌کنیم در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک دشمن را به بیگانه ندادیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز اگر استکبار جهانی با همه قوای خود جرأت حمله به خاک کشورمان را ندارد به این خاطر است که ملت ایران را آزموده است و می‌داند که اگر خون امام حسین(ع) در این کشور به جوش بیاید کسی جلودار مردم ایران نیست.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود، افزود: اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست؛ زیرا در جبهه‌ای قرار داریم که اگر غفلت کنیم، سخت‌تر از جبهه جنگ نظامی است.

در این مراسم از فرماندهان و پیشکسوتان استان آذربایجان‌شرقی در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول