اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب آنها واریز شد

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کردستان از واریز سود قبل از مهر 97 این صندوق به حساب بازنشستگان خبر داد و گفت: طی هفته جاری سود صندوق به حساب آنان واریز شده است.

سود صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب آنها واریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان کردستان گزارشی از مصوبات نشست قبل و پیگیری و نتایج مصوبات ارائه کرد و در ادامه با اشاره به عملکرد کارگروه‌های شهرستانی، فعالیت تعدادی از شهرستان‌ها از جمله قروه و ناحیه دو سنندج را چشمگیر دانست و گفت: بیشترین افزایش اعضای صندوق مربوط به این دو شهرستان است.

وی همچنین از واریز سود قبل از مهر 97 صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشستگان خبر داد و گفت: طی هفته جاری سود صندوق به حساب آنان واریز شده است.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کردستان اخباری از برنامه‌های در دست اقدام صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه کرد و با بیان اینکه تبدیل صندوق ذخیره به بانک در دستور کار قرار دارد، گفت: سودآوری و بهره‌مندی از صندوق بستگی به مشارکت اعضا دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارشی از تمهید مقدمات و اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی فضاهای آموزشی و تجهیزات، ثبت نام دانش‌آموزان و توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ارائه کرد و گفت: خوشبختانه با اهتمام کلیه مجموعه و دست‌اندرکاران سال تحصیلی جدید با حضور دانش‌آموزان از اول مهر ماه در استان آغاز شد.

نظام مرادی خواستار حضور اعضای کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسات و نشست‌های شهرستانی به منظور تشریح برنامه‌ها و اقدامات و همچنین توجیه اعضا و فرهنگیان در خصوص برنامه صندوق شد و گفت: کارگروه‌های شهرستانی حلقه اتصال کارگروه استانی با بدنه فرهنگیان است و در اجرای موفق فعالیت‌ها نقش موثری دارند.

وی با تاکید بر ضرورت مکاتبه با مسوولان صندوق در خصوص پیگیری واریز سهم دولت به اعضای محترم، آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به کلیه فرهنگیان به خصوص دانشجو معلمان جدیدالورود و در حال تحصیل را از اولویت‌های کاری کارگروه استانی بر شمرد و گفت: باید بر اساس چک لیست تنظیم شده فعالیت شهرستان‌ها و مناطق ارزیابی شود.

ششمین نشست کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل، نماینده صندوق ذخیره در استان و دیگر اعضای کارگروه روز چهارشنبه سوم مهر ماه 98 در دفتر معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

گفتنی است؛ در این نشست اعضای کارگروه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را پیرامون دستور کار جلسه ارائه و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2330/72   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول