اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کار رسالت‌گونه رهبر انقلاب در مواقعی سخت‌تر از دوران امام(ره) بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش کار رسالت‌گونه رهبر معظم انقلاب در مواقعی برجسته‌تر و سخت‌تر از دوران حضرت امام(ره) بود، گفت: مقابل امام(ره)، صدام، منافقین، کومله و دمکرات صف کشیدند اما در مقابل مقام معظم رهبری عده‌ای از جبهه اسلام و پیشکسوتان انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده بودند.

کار رسالت‌گونه رهبر انقلاب در مواقعی سخت‌تر از دوران امام(ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در مجمع عمومی بسیجیان خلیل آباد، گفت: امروز تفکر مقاومت باعث عزت جوانان ما شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام و رهبری بارها فرمودند که از سرگذشت طلحه و زبیر عبرت بگیرید و دنبال مال دنیا نروید، اما آنقدر این دنیا زیباست و زیبایی‌های دنیا فریبنده است که جز با تمسک به پرچم صبر و بصیرت، نمی‌توان مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه معنی این انقلاب را مردم درک کردند، افزود: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهم‌ترین نتایج برگزاری این نوع جلسات است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه دستمایه اصلی حضور در جبهه حق در ایام بلا و فتنه داخلی، صبر و بصیرت است، خاطرنشان کرد: اگر آن روز حضور در جبهه‌ها و نبرد سخت با دشمن تکلیف بود، امروز داشتن تحلیل صحیح سیاسی و شناخت دقیق از شیوه‌های دشمنی با انقلاب اسلامی و اطاعت از ولایت توأم با بصیرت، یک تکلیف است که می‌توان با آن از انقلاب نگهبانی و پاسداری کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش کار رسالت‌گونه رهبر معظم انقلاب در مواقعی برجسته‌تر و سخت‌تر از دوران حضرت امام(ره) بود، افزود: مقابل امام(ره)، صدام، منافقین، کومله و دمکرات صف کشیدند اما در مقابل مقام معظم رهبری عده‌ای از جبهه اسلام و پیشکسوتان انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس مقدمه جهاد در ایران بود و در آنجا ملت ایران با مفهوم جهاد با حکم اسلام آشنا شدند، تصریح کرد: برخی در زمان حضرت امام(ره) فضیلت‌ها را کنار گذاشتند و به دنبال مال و ثروت رفتند، حزب درست کردند که ثروت را حفظ کنند و ثروت به‌دست آوردند تا قدرت ایجاد کنند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه یک عده‌ای فامیل‌های ثروت و یک گروه خانواده‌های قدرت شدند و از یکدیگر حمایت کردند و پول و امتیاز رد و بدل شد، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب آرام آرام این تفکر اشرافی‌گری که برنامه نهایی آن تبدیل نظام امامت به سلطنت در این کشور بود، شکل گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امام بدون توجه به آینده جملاتی نظیر اینکه «اگر روزی دیدید که خوی کاخ‌نشینی به‌سمت مسؤولان آمد آن روز باید فاتحه انقلاب اسلامی را خواند»، را نمی‌گفتند، عنوان کرد: برخی از  رسانه‌ها به‌دنبال دوقطبی کردن مردم، ترساندن از شبه جنگ و مفسد اعلام کردن صدر و ذیل نظام هستند.

وی با بیان اینکه اگر انقلابی عمل می‌کردیم و جلوی این حزب‌ها را می‌گرفتیم امروز نظام این مشکلات را نداشت، تأکید کرد: رهبری بارها فرمودند که کالای قاچاق را گرفتید آتش بزنید، ولی این کار را نکردند و ما امروز می‌خواهیم این کار انجام شود، اگر این کار انجام شود زنجیره قاچاق از هم می‌پاشد، کالای قاچاق بلای خانمان‌سوز تولید شده است و سبب بیکاری جوانان می‌شود.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه رسیدن به اوج جهاد، اطاعت از ولایت است و امروز تفکر مقاومت سبب عزت جوانان ما شده است، بیان کرد: در شرایط و موقعیت‌های مختلف که انقلاب و ملت مورد هجوم‌های متفاوت فوق‌العاده پیچیده و چندلایه هستند، ولی امر می‌فرمایند که این طور عمل کنید تا از تهدید فاصله بگیرید تا بدون وارد کردن ضربه از سر شما رفع شود. 

انتهای پیام/ 70053/r

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول