اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: لیست اموال و دارایی مسؤولان به صورت عمومی منتشر شود

نماینده مهریز در مجلس گفت: اگر انتشار لیست اموال و دارایی مدیران و مسؤولان عمومی بوده و انتشار آن باعث شود مردم از آن مطلع شوند،‌ امر خوبی است ولی اگر این لیست عمومی نباشد تفاوتی با قبل ندارد.

نماینده مجلس: لیست اموال و دارایی مسؤولان به صورت عمومی منتشر شود

محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: یکی از کارهای خوب آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه برخورد قاطع با فساد و مبارزه با آن و شفاف سازی حداکثری در امورات قضایی است.

وی افزود:‌سامانه اعلام اموال و دارایی مسئولان یکی از کارهای مطلوب دستگاه قضایی بوده که بر اساس مطالبه عمومی به منظور شفافیت بیشتر شکل گرفته است. 

صباغیان‌ خاطرنشان کرد: طبق قانون مسئولین باید لیست اموال و دارایی خود و خانواده‌شان را به قوه قضائیه اعلام کنند که البته این امر کار تازه‌ای نیست، در حالی که آیت‌اله رئیسی با حضور خود در راس قوه قضائیه منجر به تحولات جدید و جدی در این امر شده است.

وی گفت: اگر انتشار لیست اموال و دارایی مدیران و مسئولان عمومی بوده و انتشار آن باعث شود که مردم از آن مطلع شوند،‌ امر خوبی است ولی اگر این لیست عمومی نباشد به مانند سابق فرق نخواهد کرد.

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت‌:‌ من از آیت‌الله رئیسی می‌خواهم تا داوطلبانه لیست اموال و دارایی خود را اعلام کند تا دیگران حساب کار دستشان بیاید و با این کار اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت.

وی  گفت:‌ باید با تعامل سه قوه، شفافیت بیشتری را در جامعه ایجاد کرده و از تهمت‌ها و ابهامات بکاهیم. 

نماینده مردم مهریز در مجلس خاطرنشان کرد: من به همکاران خود در مجلس توصیه می‌کنم لیست اموال و دارایی خود را اعلام کرده و بدانند راه نجات کشور از مشکلات، پرهیز از اختلاس با شفافیت حداکثری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول