اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پذیرش بیش از هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از هزار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در شش خوابگاه الزهرا، اهل بیت، کوثر، بوستان ۱، بوستان ۲ و بوستان ۳ اسکان داده شده‌اند.

پذیرش بیش از هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اسد میرزایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: خوابگاه‌های دانشجویی برای اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانشجویان هستند.

وی افزود: در این راستا تاکنون 1130 دانشجو پذیرش شده که ۸۵۰ نفر را دانشجویان سابق و ۲۸۰ نفر را دانشجویان جدیدالورود تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: این تعداد دانشجو در شش خوابگاه الزهرا، اهل بیت، کوثر، بوستان ۱، بوستان ۲ و بوستان ۳ اسکان داده شده‌اند.

 وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تأمین غذای دانشجویان انجام گرفته و دانشجویان می‌توانند برابر آیین نامه تغذیه، نسبت به رزرو غذا در اتوماسیون دانشگاه اقدام کنند.

وی اظهار داشت: انجام تعمیرات فنی، نظافت و تجهیز خوابگاه‌ها در تابستان و ایام منتهی به مهرماه انجام شده است تا دغدغه‌ای برای پذیرش دانشجویان و اسکان آنها وجود نداشته باشد.

وی در مورد نحوه پذیرش دانشجو گفت: بایستی براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود، نسبت به پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها اقدام شود و استانداردهای موجود در این زمینه نیز رعایت شود.

به گفته میرزایی، مهلت ثبت نام از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ۳۱ شهریور تا دوم مهرماه است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول