اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عزت ملت ایران در پرتو راهبرد مقاومت است

امام جمعه بویین‌زهرا عزت ملت ایران را در پرتو راهبرد مقاومت دانست و تصریح کرد: در واقع هیچ پرونده‌ای در سطح منطقه وجود ندارد که بدون حضور ایران به نتیجه برسد.

عزت ملت ایران  در پرتو راهبرد مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد سالمندان را ذخایر ارزشمند انسانی دانست و اظهار کرد: بزرگسالان در پیشگاه خدا عزتمند هستند و باید تکریم شوند.

 وی افزود: تجلیل و تکریم از بزرگسالان و سالمندان در پیشگاه خداوند چنان منزلتی دارد که یک دعای آنان میتواند زندگی انسان را دگرگون کند و مشکلات و سختی‌های انسان را برطرف سازد.

حجت‎الاسلام رضوانی عزت ملت ایران را در پرتو راهبرد مقاومت دانست و تصریح کرد:  در واقع هیچ پرونده‌ای در سطح منطقه وجود ندارد که بدون حضور ایران به نتیجه برسد.

وی تأکید کرد: رسانه‌های عربی بارها با حسرت گفته‌اند که عزت ایرانی در سطح جهان آمریکا را وادار کرده که به دنبال مذاکره با ایران باشد در صورتی که در مقابل، حاکمان برخی کشورهای عربی تنها به گاوهای شیرده برای ترامپ تبدیل شده‌اند .

امام جمعه بویین‌زهرا برهم زنندگان نظم اقتصادی در کشور را در عمل پیاده نظام‌ها و نیروهای نفوذی دشمن در جنگ اقتصادی دانست و ادامه داد: در شرایط کنونی یکی از مهمترین کارکرد دستگاه قضا مقابله با اخلالگران نظم اقتصادی است که دشمن نیز در جنگ اقتصادی به دنبال تحمیل فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم است و اخلالگران اقتصادی هم با این عمل خود هدف دشمن را محقق می‌کنند .

وی اضافه کرد: خصومت دیرینه انگلیس فریبکار و خبیث هیچگاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت‎الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: دولت انگلیس این بار نیز در یک همسویی آشکار با آمریکا مرزهای وقاحت را به آخر رسانده است و از یک سو بیانیه محکومیت ایران را صادر می‌کند و از سوی دیگر پیش شرط رفع تحریم را راه حل مشکلات منطقه‌ای بر می‌شمارد و در همان حال نیز تقاضای ملاقات و مذاکره را پیش می‌کشد که در واقع هدف آنها از این ترفند، تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تاثیرگذاری و فشار حداکثری است .

وی سخنرانی ریاست محترم جمهوری در اجلاس هفتادوچهارم را عزتمندانه و مطابق با سیاست‌های کامل نظام اسلامی ‌و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و گفت: رئیس جمهور در این سخنرانی به موضوع فلسطین و محکومیت معامله شکست خورده غرب و مقاومت مردم یمن به درستی اشاره و حمایت کرده و و پیشنهاد ترامپ را برای مذاکره رد و امید وی را نا امید ساخت.

امام جمعه بوئین‌زهرا در پایان به وجود برخی کمبود‌ها در امکانات، تجهیزات پزشکی و عدم وجود پزشکان متخصص در بیمارستان امیرالمومنین شهر بوئین‌زهرا اشاره کرد و گفت: برخی مسؤولین موجب به وجود آمدن این گونه مشکلات در شهرستان هستند که باید طبق اولویت‌‌بندی تمام این کمبود‌ها را رفع نمایند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول