اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم حرکت صنایع معدنی کشور به سمت استارت‌آپ‌ها

مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: امیدواریم شاهد استارت‌آپ‌های گوناگون در تمام معادن و صنایع معدنی کشور باشیم و مس آغازگر این حرکت بوده است.

لزوم حرکت صنایع معدنی کشور به سمت استارت‌آپ‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز اختتامیه اولین استارت‌آپ ویکند ایمنی با محوریت تکنولوژی‌های هوشمند در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

حسین احمدی مدیر محتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای صنعت مس اظهار داشت: ۲۴ شهید در صنعت مس داریم که هم در سنگر صنعت و هم در دفاع از مملکت جهاد کردند و همه عظمت شرکت مرهون تلاش‌های این شهداست.

وی با اشاره به رویداد استارت‌آپ ویکند تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه به عنوان پایتخت استارت‌آپ در حوزه صنعت و معدن هر سال این رویداد را برگزار می‌کند و به صورت جدی از افکار نو و خلاق همگام با تکنولوژی‌های جدید حمایت می‌کنیم.

احمدی تصریح کرد: با رویکردی که شرکت ایجاد کرده روزهای خوبی را در صنعت مس خواهیم داشت و این رویداد را محدود به HSE   نخواهیم کرد و در همه حوزه‌ها حتی حوزه فروش و بازاریابی از این روش‌ها استفاده می‌کنیم تا مقام صنعتی و تولیدی شرکت را بالا ببریم.

حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در این آیین ضمن ارسال پیام تشکر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بابت رویداد استارت‌آپ ویکند ایمنی این رویداد را حرکتی ارزنده و مثبت دانست که توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم این ایده‌ها منجر به اجرا شود و جاهایی که صنعتی و معدنی است استفاده شود.

ضیغمی خاطرنشان کرد: این حرکت آغازگر این باشد که شاهد استارت‌آپ‌های گوناگون در تمام معادن و صنایع معدنی کشور باشیم و مس آغازگر این حرکت بوده که قابل تقدیر است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد:  پیشنهاد ما و مدیرعامل گسترش این حرکت در حوزه معدن و صنایع معدنی که در آینده روی آن برنامه‌ریزی خواهند کرد، است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول