اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انقلاب اسلامی کرامت «سربازان» را احیا کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی‌هاشم (ع) گفت: قبل از انقلاب اهانت کردن و سخت گرفتن به سرباز یک امر بدیهی تلقی می‌شد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز کرامت و شأن نیروهای وظیفه در بین کارکنان نیروهای مسلح رعایت می‌شود.

انقلاب اسلامی کرامت «سربازان» را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در آیین گرامیداشت مقام سرباز، گفت: در دفاع مقدس یک سرباز به عنوان یک بسیجی پر انگیزه فعالیت می‌کرد و کسی به دید یک نیروی وظیفه به این جایگاه نگاه نمی‌کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قمربنی‌هاشم (ع) بیان کرد: شرایط سربازی قبل از انقلاب بسیار سخت بود و اهانت کردن و سخت گرفتن به سرباز یک امر بدیهی تلقی می‌شد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز کرامت و شأن نیروهای وظیفه در بین کارکنان نیروهای مسلح رعایت می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر افزود: یکی از مهم ترین دلایل آمدن جوانان به خدمت مقدس سربازی کسب آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با دشمن است که اگر دوران دفاع مقدس دیگری به وجود آمد جوانان بتوانند از دین و سرزمین خود دفاع کنند.

وی با بیان خاطراتی از رشادت های سربازان در طول دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همه باید به خدمت کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار کنیم و بدانیم اگر کسی با اخلاص خدمت کرد مورد رحمت خاص خداوند قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول