اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کنگره 5400 شهید کردستان مصداق بارز یک کار فرهنگی فاخر است

فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: آنچه که امروز مورد پسند سپاه است، استفاده درست از ظرفیت‌های ممکن با همکاری ارگان‌های دولتی در زمینه‌ کار فرهنگی فاخر است که نمونه بارز و مبرای آن برگزاری کنگره 5400 شهید استان است.

کنگره 5400 شهید کردستان مصداق بارز یک کار فرهنگی فاخر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در افتتاحیه کتابخانه طرح ندای فطرت که در سازمان بسیج جامعه زنان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که امروز در کارهای فرهنگی شاهد شروع آن هستیم باید به همه شهرستان‌های استان تسری داده شود.

وی افزود: آنچه که امروز مورد پسند سپاه است، استفاده درست از ظرفیت‌های ممکن با همکاری ارگان‌های دولتی در زمینه‌ کار فرهنگی فاخر است که نمونه بارز و مبرای آن برگزاری کنگره 5400 شهید استان است.

سردار رجبی درادامه تصریح کرد: طرح ندای فطرت باید به صورت تبیینی به ادارات و ارگان‌های دولتی معرفی و اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: خیر و برکت در انجام کارهای فرهنگی بسیار زیاد است و این خود می‌تواند باعث خیر و برکت باشد.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه اذعان کرد: اگر برنامه و کاری برای شهدا صورت گرفته، نباید به آن اکتفا کنیم چرا که شان و منزلت شهدا خیلی بیشتر از آن است که ما بتوانیم برای آنها کاری صورت دهیم.

سردار رجبی در ادامه گفت: متاسفانه در بسیاری از مسؤولیت‌ها کارهای فرهنگی طبق هرآنچه که باید انجام نمی‌شود و این می‌تواند آسیب‌هایی را به حوزه فرهنگی وارد کند.

در ادامه، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: طرح ندای فطرت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب درباره حجاب و زندگی ایرانی اسلامی تبین شده است.

بتول سرکانی تصریح کرد: طرح ندای فطرت را از ابتدای سال جاری به کمک پایگاه‌های بسیج و همکاری بسیجیان در مراکز و محلات مختلف شهر سنندج معرفی کردیم.

سرکانی بیان کرد: در طول چند ماه گذشته مراسم‌های متفاوتی را در راستای تبیین و تحقق طرح ندای فطرت داشته‌ایم.

مسؤول بسیج جامعه زنان در پایان اظهار کرد: در طرح ندای فطرت کتابخانه‌ای با حدود900 عنوان کتاب در حوزه‌های فرهنگی خانواده، سبک زندگی، تربیت فرزندان و ...شروع به کار می‌کند.

انتهای پیام/79/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول