اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با مشارکت مردم، زمینهٔ امید و اشتغال در روستاها را فراهم می‌کنیم

فرماندۀ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مهم‌ترین ویژگی طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مشارکت مردم در این طرح‌ها است و با کمک همین مردم زمینه امید به زندگی، ماندن و اشتغال در روستاها را فراهم می‌کنیم.

با مشارکت مردم، زمینهٔ امید و اشتغال در روستاها را فراهم می‌کنیم

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: خدمت به مردم، ماهیت اصلی سپاه است و در همین راستا روستاهایی که ضریب محرومیت آن‌ها بالا است را شناسایی می‌کنیم تا در ابعاد مختلف به آن‌ها خدمت رسانی انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی در سه دهستان محروم استان قزوین افزود: مهم‌ترین ویژگی طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مشارکت مردم در این طرح‌ها است و با کمک همین مردم زمینه امید به زندگی، ماندن  و اشتغال در روستاها را فراهم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تقریباً دو سال از شروع فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه قزوین می‌گذرد و تاکنون در سه دهستان 71 روستای محروم را شناسایی کرده‌ایم و در این روزها شاهد افتتاح دستاوردهای ارزشمند قرارگاه در جهت رفع محرومیت هستیم.

سردار شاهرخی ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم ما این است که محورهای محرومیت‌ها باید شناسایی شود و عمران و آموزش با مشارکت خود مردم در روستاها گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: هم اکنون با هماهنگی این قرارگاه در سه دهستان زوارک الموت شرقی، دستجرد الموت غربی و  چوقور طارم سفلی عملیات خدمت‌رسانی در قالب اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول