اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آمادگی استان برای میزبانی شایسته از تور بین المللی دوچرخه سواری/ حضور 12 تیم از 11 کشور جهان در تبریز

معاون سیاسی و امنیتی استاندارآذربایجان شرقی از آمادگی استان برای میزبانی شایسته از سی و چهارمین تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان خبر داد.

آمادگی استان برای میزبانی شایسته از تور بین المللی دوچرخه سواری/ حضور 12 تیم از 11 کشور جهان در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان، سخنرانی اخیر رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را حکیمانه و مدیرانه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید کماکان بتواند در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش کرده و وضعیت موجود کشور از لحاظ مقابله با تحریم ها و جنگ اقتصادی با دشمنان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی به بیانیه صادره از سوی اتحادیه اروپا در پایان مجمع عمومی سازمان ملل نیز اشاره کرد و افزود: این بیانیه نشان داد که اتحادیه اروپا نیز نتوانست در مقابل سیاست های خصمانه آمریکا بایستد و محتوای این بیانیه نیز، بار دیگر حقانیت و صلج طلبی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر در معرض نمایش جهانیان قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مقاومت فعال در برابر فشار حداکثری، راهبرد اصلی ملت ایران است و این موضوع نیز باید مورد توجه تمامی مسئولان باشد و مردم نیز یارای دولتمردان در مسیر حرکت به این سمت باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه نیز تاکید کرد و افزود: این موضوع از مهم ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ریاست محترم جمهور به عنوان رییس شورای اجتماعی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دستگاه های دخیل در این امر قرار گیرد.

راستگو همچنین از آمادگی استان برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان نیز خبر داد و گفت: امیدواریم این دوره از مسابقات نیز بدون هرگونه مشکلی، برگزار شود.

وی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن های ورزشی در برگزاری تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان تاکید کرد.

 ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از برگزاری سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان گفت: 12 تیم از 11 کشور دنیا همچون کشورهای مالزی، بلژیک، چین، بلاروس، هنک کنگ، آفریقای جنوبی و ... در این دوره از تور به همراه چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، ساعت 16 بعد از ظهر در تاریخ نهم مهرماه سالجاری در پارک بزرگ ائل گلی تبریز، افتتاح و مراسم اختتامیه نیز ساعت 15 بعد از ظهر در روز سیزدهم مهرماه و در محوطه مجتمع لاله پارک برگزار می شود.

انتهای پیام/60002
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول