اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

محمدرضا هنرمند: قسمت نبود «الف ویژه» را بسازم/ طرح‌های جدیدی در دست دارم

کارگردان سریال «زیر تیغ» گفت: سریال «الف ویژه» یکسال و اندی زمانم را به خود اختصاص داد، اما قسمت نشد آن را بسازم.

محمدرضا هنرمند: قسمت نبود «الف ویژه» را بسازم/ طرح‌های جدیدی در دست دارم

«محمدرضا هنرمند» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره اینکه چرا مدتی است کارگردان‌‌های خوب و صاحب نام در تلویزیون کمتر فعالیت می‌کنند، گفت: من که تا الان سریال‌های متعددی برای تلویزیون ساختم، اما خب شرایط به گونه‌ای پیش رفت که کار جدیدی برای تلویزیون نسازم.

وی درباره سریال «الف ویژه» که بعد از مدتی کار کردن روی متن‌هایش به گروه دیگری سپرده شد نیز افزود: سریال «الف ویژه» یکسال و اندی زمانم را به خود اختصاص داد، اما خب قسمت نشد که آن را بسازم.

این کارگردان با اشاره به اینکه چرا این سریال را نساخته است نیز بیان داشت: با تلویزیون توافقی روی سرعت کار نداشتیم، تلویزیون می‌خواست روزی ۱۵ دقیقه به بالا ضبط کنیم اما من کار کردن با این شیوه را بلد نیستم و نمی‌توان برای کارهای اینچنینی زمانی را تخمین زد، اما خب دوستان در شبکه تمایل داشتند که به این ترتیب «الف ویژه» را بسازند.

کارگردان سریال «زیر تیغ» درباره کارهایی که این روزها انجام می‌دهد،‌ بیان داشت: در حال حاضر منتظر هستیم تا فیلم «سمفونی نهم» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد، اکران شود. از طرفی هم چند طرح و ایده در دست دارم که متعلق به سینما، تلویزیون و نمایش خانگی است اما هنوز تصمیم نهایی درباره آنها نگرفتم. در کل کار کردن در مدیوم‌های مختلف برایم فرقی ندارد و مهم این است که زمینه‌ تولیدش مهیا شود.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «الف ویژه» که قرار بود با گروهی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شود، بعد از مدتی به گروه دیگری به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد مسعود سپرده شد و بخشی از متن‌های این سریال بازنویسی شد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال بود که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته بود. لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری که در باغی حوالی کرج ساخته شده بود و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران بودند.

«الف ویژه» در ۲۶ قسمت نوشته شده بود که در میانه راه تولید به دلیل نداشتن استاندارد کافی متوقف شد، سه بازیگر اصلی مرد داشت و با اینکه مرد محور نبود، ‌ اما سوژه کار طوری بود که ایجاب می‌کرد کاراکترهای اصلی مرد باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول