اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

12 اکیپ بازرسی سازمان تاکسیرانی بر سرویس مدارس کرمانشاه نظارت دارند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: 12 اکیپ بازرسی سازمان تاکسیرانی نظارت مستمر و جدی بر 5 هزار سرویس مدارس دانش‌آموزان کرمانشاهی دارند.

12 اکیپ بازرسی سازمان تاکسیرانی بر سرویس مدارس کرمانشاه نظارت دارند

سجاد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اعلام اینکه بیش از 5 هزار سرویس مدرسه در سال تحصیلی 99_98 جابه‌جایی دانش آموزان کرمانشاهی را به عهده دارند، اظهار داشت: تاکنون 5 هزار برچسب سرویس مدارس چاپ شده تا در اختیار سرویس مدارس قرار بگیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام شده است، تا والدین با ثبت‌نام در سامانه سپند با رصد زمان رفت و برگشت دانش‌آموز خود با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.

وی افزود: در خصوص نظارت بر فعالیت سرویس مدارس نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و پیش‌بینی شده تا 12 اکیپ گشت و بازرسی با همکاری پلیس راهور برای نظارت مستمر و بازرسی از سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند.

سلیمانی یادآور شد: از ماه گذشته 65 شرکت‌‌های مجاز حمل و نقل درون شهری به نواحی سه‌گانه اداره‌کل آموزش و پرورش اعلام و در این مسیر همکاری لازم با کارگروه ماده 18 آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی انجام شده است.

به گفته این مسؤول، در سال جاری 24 درصد هزینه نرخ کرایه سرویس مدرسه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو اعلام شده محاسبه می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت و همکاری خانواده‌ها به منظور ارائه خدمتی با کیفیت به دانش‌آموزان، از والدین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به مدیر آموزشگاه،کارشناس انجمن اولیا و مربیان منطقه و یا با ستاد ساماندهی سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی به شماره 38257910 تماس بگیرند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول