اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان سمنان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در این استان از مهرماه امسال خبر داد.

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در استان سمنان از مهرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای هوشمندسازی و تحقق دولت الکترونیک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از این، قبوض تلفن ثابت به شماره تلفن همراه مشترکان پیامک می‌شود و آنها می‌توانند از هزینه قبوض تلفن ثابت خود مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان افزود: مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با شماره‌گیری عدد 2021 و یا با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، شماره همراه خود را برای دریافت قبض تلفن اصلاح کنند.

دارایی از وجود 320 هزار شماره تلفن ثابت در استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: 250 هزار مشترک فعال در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: بالای 98 درصد اطلاعات سامانه امور مشترکان استان سمنان کامل است؛ یعنی شماره تلفن ثابت و همراه مشترکان در این سامانه ثبت شده و می‌توان اطلاعات قبوض را به این شماره‌ها پیامک کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان از وجود 850 هزار مشترک تلفن همراه در این استان خبر داد و گفت: 220 عدد از این سیم‌کارت‌ها دائمی و بقیه اعتباری هستند.

دارایی راه‌های ارتباطی برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن ثابت را شامل سه کانال ارتباطی دانست و گفت: کانال ارتباطی نخست تماس با سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت است.

وی ادامه داد: دومین راه برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن ثابت، استفاده از کد دستوری #2020* از طریق تلفن همراه و سومین کانال ارتباطی استفاده از سایت مخابرات ایران به آدرس tci.ir است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با ورود به سایت شرکت مخابرات برای پرداخت قبوض خود اقدام و ریز قبض خود را در قسمت «مخابرات من» در سایت مشاهده کنند.

دارایی گفت: مشترکان تلفن می‌توانند با نصب اپلیکیشن «همراه من» از خدمات موردنظر بهره‌مند شوند و دیگر نیازی نیست برای انجام اقدامات لازم به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: با نصب این اپلیکیشن حتی در صورت سوختن سیم‌کارت و برای تعویض آن نیز لازم نیست به لازم دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرد و می‌توان از طریق این اپلیکیشن درخواست تعویض سیم کارت داد و با وارد کردن آدرس پستی سیم‌‌کارت به محل موردنظر ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان سمنان عنوان کرد: برای تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری به دائمی همه مشترکان می‌توانند با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.

دارایی با بیان اینکه ارائه آموزش در زمینه حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت وظیفه شرکت مخابرات است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم به سمت جلو گام برداریم و در زمینه اجرای این طرح موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول