اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درخواست نمایندگان برای رسیدگی به عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

جمعی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار رسیدگی به موضوع عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس شدند.

درخواست نمایندگان برای رسیدگی به عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه مجلس خواستار رسیدگی به موضوع عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس شدند.

به گزارش فارس، بر اساس ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس هر گاه حداقل جمع 10 نفر از نمایندگان خواستار رسیدگی به یک موضوع خاص شوند، هیاتی برای بررسی آن موضوع تشکیل و گزارش بررسی انجام شده در صحن علنی قرائت می‌شود و چنانچه تخلفی در موضوع مورد رسیدگی صورت گرفته باشد، پرونده آن برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارسال می‌شود.

متن کامل نامه نمایندگان برای رسیدگی به موضوع عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس به شرح زیر است:

هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی 

سلام علیکم؛

احتراما، به استحضار می‌رساند سازمان برنامه بودجه و وزارت اقتصاد، اجرای بند «الف» و تبصره مربوط به ماده 12 قانون برنامه ششم و تبصره‌های قانون بودجه 97 و 98 در خصوص تادیه بدهی حسابرسی شده به سازمان تامین اجتماعی را ناقص و سازمان تامین اجتماعی نیز از اجرای بند «ب» ماده فوق‌الذکر نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استنکاف نموده. لذا به استناد ماه 234 تقاضای رسیدگی داریم.

اسامی امضاءکنندگان:

  1. حسینعلی حاجی دلیگانی 
  2. سید محمدجواد ابطحی
  3. علیرضا محجوب
  4. نادر قاضی‌پور
  5. محمدعلی پورمختار
  6. سید جواد حسینی‌کیا
  7. حسن کامران
  8. احد آزادی‌خواه
  9. محمدرضا صباغیان
  10. محمدمهدی زاهدی
  11. قاسم احمدی لاشکی
  12. علی‌اصغر یوسف‌نژاد

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول