اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

معتمدی: دانشگاه امیرکبیر تا سال 1404 جزء 100 دانشگاه برتر دنیا می‌شود

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: 2 محور مهم در برنامه اصلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید، ارتقای علمی در سطح بین‌المللی و قرار گرفتن در میان 100 دانشگاه برتر دنیا تا سال 1404 است.

معتمدی: دانشگاه امیرکبیر تا سال 1404 جزء 100 دانشگاه برتر دنیا می‌شود

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به 2 برنامه اصلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر هر چقدر بتواند در تولید مقالات و حوزه کیفیت نظری  علمی رشد کند بدون شک به تأکیدات مقام معظم رهبری نزدیک تر خواهد شد به طوری که دانشگاه های نسل 3 در عرصه اقتصادی  نقش بالاتری را در کشور بازی کرده و در رفع نیاز های اساسی تأثیر گذار هستند.

* برنامه اصلی دانشگاه ارتقاء علمی در راستای منویات مقام معظم رهبری 

وی افزود: 2 محور مهم در برنامه اصلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید ارتقاء  علمی در سطح بین المللی و قرار گرفتن در میان 100 دانشگاه برتر دنیا تا سال 1404 است که در راستای منویات مقام معظم رهبری  رسیدن به دانشگاه نسل 3 انجام می شود.

* 3 محور کارآفرینی، مهارت افزایی و قرارداد صنعتی در دانشگاه دنبال می شود

معتمدی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 3 محور در فعالیت های دانشگاه قرار دارد که افزایش قراردادهای صنعتی،کارآفرینی ومهارت افزایی از جمله آن است که تدوین شده و امسال به طور جدی و با قدرت دنبال می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول