اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حضور 15 سخنران خارجی در کنفرانس بین‌المللی در مرند/ ارائه 45 مقاله در قالب سخنرانی

کنفرانس بین‌المللی جبر جابه جایی و کاربردهای آن در هندسه جبری با حضور و سخنرانی استاتیدد صاحب نام دنیا از جمله آلمان، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، پاکستان، هندوستان، عراق و ... در روزهای 9 تا 12 مهرماه سال جاری به میزبانی دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار می‌شود.

حضور 15 سخنران خارجی در کنفرانس بین‌المللی در مرند/ ارائه 45 مقاله در قالب سخنرانی

امیر باقری، رئیس این کنفرانس و رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند امروز در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: نزدیک 80 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده که از این تعاد 45 مقاله پذیرفته شده و در طول برگزاری این همایش این تعداد مقاله در قالب سخنرانی ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کنفرانس بین‌المللی جبر جابه جایی و کاربردهای آن در هندسه جبری با حضور و سخنرانی 15  اساتید صاحب نام دنیا از جمله آلمان، اسپانیا، فرانسه، هندوستان، عراق و ... برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این کنفرانس بیشتر با هدف گردهم آوردن محققان و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی این حوزه و به افتخار شصتمین سال تولد پروفسور سیامک یاسمی در دانشگاه تبریز، به میزبانی دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی مرند، گردهم آوردن متخصصان ایرانی و خارجی جهت تبادل‌نظر در خصوص آخرین دستاوردهای روز دنیا همچنین حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت بهره‌مندی از این جمع علمی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام کرد و افزود: در این کنفرانس سعی بر این شده که در حاشیه کنفرانس از حضور اساتید برجسته جهت برگزاری کارگاه‌های مختلف علمی نیز بهره‌مند شویم.

وی  اضافه کرد: همچنین جهت حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به خصوص دانشجویان دکترا، از تعداد محدودی از تقاضاکنندگان کنفرانس که ارائه مقاله داشته باشند، حمایت مالی خواهند شد.

باقری، در نهایت یادآور شد:کنفرانس بین‌المللی جبر جابه جایی و کاربردهای آن در هندسه جبری بیشتر با هدف گردهم آوردن محققان و علاقمندان به جبرجابه جایی و ارتباط آن با دیگر شاخه‌های ریاضیات و به خصوص به افتخار شصتمین سال تولد پروفسور سیامک یاسمی در دانشگاه تبریز، در دانشکده فنی و مهندسی مرند برگزار خواهد شد.

 گزارش فارس حاکی است، دانشکده فنی ومهندسی مرند در سال تحصیلی ۱۳۷۴ رسماً افتتاح و فعالیت آموزشی خود را در رشته عمران -نقشه‌برداری آغاز کرد و از سال تحصیلی ۱۳۷۵ با ایجاد رشته عمران- ساختمان‌های بتنی تعداد رشته‌های تحصیلی به دو رشته افزایش یافت. این دانشکده در راستای گسترش مراکز آموزشی، این دانشکده در حال حاضر در 6 رشته تحصیلی (کارشناسی مهندسی عمران -نقشه‌برداری ،کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی عمران -نقشه‌برداری، کارشناسی مهندسی عمران-عمران، کارشناسی ناپیوسته مهندسی اجرایی عمران ،کاردان فنی عمران ،کارشناسی ریاضیات وکاربردها ) فعالیت می‌کند.

این دانشکده با تکیه بر اساتید با تجربه و به کمک دانش روز و تحقیقات علمی در راستای اهداف علمی و پژوهشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمدگام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ 60023/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول