اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور 8 نفر از قزوین در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف قزوین از اعزام ۸ نفر از متسابقین قزوینی جهت شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خبر داد.

حضور 8 نفر از قزوین در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه قزوین، علی عظیمی رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف قزوین اظهار کرد: ۸ نفر از متسابقین قزوینی جهت شرکت در مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم به استان اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: مسابقات کشوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد که پس از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات و اعلام نتایج آن ۸ قزوینی مووفق به کسب مقام شده و به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

علی عظیمی تصریح کرد: از ۸ متسابق ۶ نفر در بخش خواهران و ۲ نفر در بخش آقایان هستند.

وی افزود: انیسه حاج یوسفی، زهرا کریم‌‌خانی‌زند، مرضیه سهرابی، سکینه صفری، هدی صراف‌ها و طاهره عبدالهی به ترتیب در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ۲۰جزء، حفظ کل، حفظ ۱۰ جزء و آقایان سعید علی‌اکبری و سید مصطفی حسینی در رشته‌های حفظ کل و قرائت نماینده قزوین در مسابقات کشوری هستند.

گفتنی است مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از دیروز۶ مهرماه در اصفهان آغاز شده و تا ۱۹ مهرماه در در دوبخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول