اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تدابیر اقتصادی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در جهت توسعه شهرستان بهمئی

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت توسعه شهرستان بهمئی احداث ناحیه صنعتی، شهرک دامپروری و گلخانه‌ای در دستور کار است.

تدابیر اقتصادی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در جهت توسعه شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست شورای هماهنگی توسعه پایدار شهرستان بهمئی بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان تأکید کرد و گفت: بهمئی از شهرستان‌های محروم کهگیلویه و بویراحمد است به همین دلیل جزء شهرستان‌های اجرای برنامه راهبردی- عملیاتی توسعه پایدار قرار گرفت.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن بررسی موانع سد راه عملیاتی شدن پروژه احداث کارخانه لوله‌سازی بدون درز بهمئی گفت: حمایت و استقبال خوبی از احداث این کارخانه شده کارخانه‌ای که زمینه اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم می‌کند.

وی با تقدیر از خدمات بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات پایدار اشتغال روستایی و فراگیر در شهرستان بهمئی عنوان کرد: در جهت توسعه پایدار این شهرستان احداث ناحیه صنعتی، شهرک‌های دامپروری و گلخانه‌ای در دستور کار است.

این مسوول بیان کرد: انتخاب بهمئی به عنوان پایلوت توسعه خدمت بزرگی از سوی دولت است و باید از این فرصت در جهت توسعه پایدار اشتغال شهرستان استفاده کرد، ضمن اینکه ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه طبیعی،استراتژیک و ظرفیت‌های منابع انسانی این شهرستان شناسایی و معرفی شود.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول