اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتظران جنگ یا مذاکره در ایران دیدند که «مقاومت» حاکم شد

نماینده مردم فریدونشهردر مجلس گفت: با اتحاد و انسجام مردم عزیز ما و پیروی از منویات مقام معظم رهبری انشاالله راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و آنها که منتظر بودند در ایران یا جنگ حاصل می‌شود یا مذاکره، دیدند که مقاومت حاکم شد.

منتظران جنگ یا مذاکره در ایران دیدند که «مقاومت» حاکم شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اکبر ترکی نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میان دشت در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه 8 مهر 98) پارلمان اظهارداشت: امیدواریم امسال مردم عزیز سراسر دنیا، دلباختگان به امام حسین (ع) هرچه بیتشر در این راهپیمایی سیاسی-عبادی اربعین جهادی شرکت کنند و از مسؤولین می‌خواهیم که تسهیلات خوبی در این رابطه داشته باشند.

وی افزود: امروز گفتمان انقلابی که مقام معظم رهبری برای تمام جهانیان و به خصوص ملت ایران روشن شده است. جبهه مقاومت با اقتدار روز افزون بر تمام حربه‌های دشمنان فائق آمده است و مقاومت انصاراالله لبنان بر مزدوران سعودی زبان‌زد است.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اتحاد و انسجام مردم عزیز ما و پیروی از منویات مقام معظم رهبری انشاالله راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و آنها که منتظر بودند در ایران یا جنگ حاصل می‌شود یا مذاکره، دیدند که مقاومت حاکم شد.

ترکی در ادامه از وزرای راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت کمک به حوزه‌های انتخابیه خود تشکر کرد و گفت: از این دو وزیر می‌خواهم جهت تکمیل پروژه‌های حوزه‌های انتخابیه اهتمام لازم را بعمل آورند.

وی افزود: از وزیر کشور درخواست دارم در انتصابات عدالت رعایت شود، می‌گویند از خارج از وزارت کشور نمی‌توانیم کسی را بیاوریم ولی در شهرستان‌های دیگر این مسأله رعایت نمی‌شود.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه به مشکلات فاضلاب‌های حوزه‌های انتخابیه توجه جدی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول