اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت بیش از 830 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‎زدگان گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از پرداخت ۸۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۱۷ هزار و ۴۸۵ مالک واحد خسارت‎دیده از سیل این استان خبر داد.

پرداخت بیش از 830 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‎زدگان گلستان

محمدتقی زمانی‎نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد:  متأسفانه بر اثر وقوع سیلاب در گلستان 21 هزار و 112 واحد مسکونی دچار خسارت شدند که 7 هزار و 407 واحد احداثی است و 13 هزار و 705 واحد مسکونی نیاز به تعمیر دارد.

وی تعداد واحدهای آسیب‌دیده شهری را 7 هزار و 71 واحد اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان یک هزار و 325 واحد احداثی و 5 هزار و 746 واحد تعمیری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه 14 هزار و 41 واحد مسکونی آسیب‎دیده از سیل در گلستان روستایی است، بیان کرد: از این تعداد 6 هزار و 82 واحد احداثی و 7 هزار و 959 واحد تعمیریاست.

زمانی‎نژاد با بیان اینکه تاکنون 25 هزار و 975 نفر از مالکان برای عقد قرارداد به بانک‎های عامل معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون عقد قرارداد 19 هزار و 943 نفر انجام شده است.

پرداخت بیش از 83 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‎زدگان گلستان

وی ازپرداخت 83 میلیارد و 415 میلیون تومان کمک بلاعوض به 17 هزار و485 مالک واحد خسارت‎دیده از سیل گلستان خبرداد و اذعان کرد:  تعمیر 12 هزار و 320 واحد تعمیراتی سیل‎زده آغاز شده و تاکنون عملیات بهسازی و تعمیر 10 هزار و 905 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان تصریح کرد: تاکنون آواربرداری 2 هزار و ۹۳۳ واحد مسکونی و پی‎کنی 5 هزار و 352 واحد مسکونی و اجرای فونداسیون برای 4 هزار و 76 واحد مسکونی در مناطق سیل‎زده گلستان انجام شده است.

زمانی‎نژاد ادامه داد: در ادامه ساخت‎وساز در مناطق سیل‎زده گلستان اجرای اسکلت برای 2 هزار و 569 واحد و اجرای سقف برای یک هزار و 78 واحد مسکونی انجام شده است.

وی از دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی برای 717 واحد مسکونی سیل‎زده گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 23 هزار تن از سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان گلستان توزیع شده است.

انتهای پیام/83018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول