اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خادمی: قلعه نویی نباید به قومیت ما توهین می کرد/چون مصلح حالش بد بود آقایی را بخشیدند

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: سعید آقایی محروم بود چون مصلح حالش بد بود فدراسیون قانون من در آوردی درآورد و سعید آقایی را بخشیدند تا بازی کند.

خادمی: قلعه نویی نباید به قومیت ما توهین می کرد/چون مصلح حالش بد بود آقایی را بخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لرستان، مهرداد خادمی پس از بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت: خط هافبک سپاهان همه بالای صد و دویست بازی لیگ برتری دارند.

وی در مورد اینکه وسط زمین در اختیار تیم خیبر نبود، گفت: شاید گل اول سپاهان روی یک حادثه بود. به تیم در طول هفته گفته بودیم باید در بیست دقیقه اول بتوانیم سپاهان را کنترل کنیم و اشتباه فردی نداشته باشیم. شاید گل سپاهان روی حادثه بود و باد هم بود. قبول دارم خط هافبک ما خوب کار نکرد. مشکل ما مشکل شماره 66 نبود مشکل ما جایی بود که کیانی نبض سپاهان را در اختیار داشت و قرار بود او را کنترل کنیم. چون سپاهان وقتی میخ واست از دفاع به حمله بیاید این ضربان را کیانی تنظیم می کرد. من از تیمم راضی هستم. تیمم خوب کار کرد هرچند در دقایقی نفرات با تجربه ما نتوانستند بازی را بالانس کنند. دو توپ گل دوم و سوم را خودمان به سپاهان دادیم. بین دو نیمه به بچه های تیم گفتم اگر همین یک هیچ باید می توانیم گل بزنیم ولی تمرکزشان را از دست دادند و بالاخره این تیم هرجا گیر میکرد تعویض هایش بازیکنان بزرگی بودند اما در مجموع خوشحالم بعد مدت ها شهر ما زنده شد و مردم ما لذت بردند. زندگی برای ما ادامه دارد، به فکر لیگیم و به شهید قندی فکر می‌کنیم.

خادمی در مورد اینکه نیمکت خیبر همیشه با چالش روبرو است گفت: فکر می کنم امروز نیمکت ما زیاد چالش نداشت. قلعه نویی حرف می زد. دقیقه 75 ،80 بازی سعید آقایی آمد اما اگر بازیکن ما بود قطعا داور به او اخطار می داد یا او را اخراج می کرد اما آن ها سپاهان هستند! سعید آقایی محروم بود چون مصلح حالش بد بود فدراسیون قانون من در آوردی درآورد و سعید آقایی را بخشیدند تا بازی کند. قلعه نویی حرف زد سرپرست ما اعتراض کرد. نباید به قومیت ما توهین می کرد. من هم بودم جوابش را می دادم.

تمام فکر و ذکر ما به لیگ است که ان شاالله بتوانیم جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم و فقط به صعود فکر می کنیم.

سرمربی خیبر در مورد اینکه آیا بازیکنان در حد انتظار بودند، گفت: تاکتیک ما این بود که زمین را به سپاهان بدهیم و فضاها را به رویشان ببندیم. ما نمی توانستیم با توجه به نفراتمان مقابل‌ آن‌ها در جلو بازی کنیم. اگر تین کار را می کردیم روز سختی داشتیم. متاسفانه خیلی جاها برتری تیم را بازیکنان تعیین می کنند و دست مربی نیست. شما خط جلوی سپاهان را بینید. شهباززاده، قربانی، حسینی و محبی که جدیدا در تیم ملی بازی می کند، اما من از تیمم راضی هستم. تیم ما خوب بود و از نفر خاصی نمی توانم نام ببرم.

خادم پور در ادامه گفت: شما نمی توانید قیاس کنید. سپاهان را نمی توانیم با فومن قیاس کنیم. بالاخره طرز فکر ما در این بازی با بازی فومن فرق می کرد. خط حمله فومن یا شهیدقندی قابل مقایسه نیست. سپاهان تیم های بزرگ را در ورزشگاه آزادی به زانو در می آورد. ما تدابیرمان برای یک بازی است.بازی به بازی فکر می کنیم. ما نمی توانستیم بازی بازی کنیم. دقیقا لحظاتی که باز بازی کردیم دو گل خوردیم. نفری نداشتیم که بازی را برای ما در بیاورد. تدابیر داشتیم. نیتمان این بود که تا یک ربع آخر بازی را یک هیچ نگه داریم اما تجربه بازیکنان سپاهان اجازه نداد.

وی در خصوص اینکه آیا به حضور سعید آقایی اعتراض دارد گفت: قطعا. ما خیبر هستیم آن ها سپاهان هستند. دیشب مصلح در بیمارستان بود، سعید آقایی را تبصره زدند که ربطی به جام حذفی ندارد اما محرومیت انضباطی همه جا پا بر جاست.

سرمربی خیبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قبول دارد این باخت به خاطر رفتار های قلعه نویی بود، گفت:‌ بله، صد در صد موافقم.

وی در ادامه گفت: تفکر بازی حذفی فرق می کند. تفاوت کیفیت را بازیکنان رقم می زنند. یک جاهایی اصلا کار دست من نیست. این جا تفاوت قیمت هاست. در طول شش روز گذشته تیم مان را تغییر دادیم و گفتیم هافبک دفاعی ها روز بازی با سپاهان برگ برنده ما هستند. آن‌ها می توانند تیم ما را برنده کنند یا به زمین بزنند.

خادمی در پایان گفت: تماشاگران عالی بودند. مردم خرم آباد مردم شریف و پاکی هستند. متاسفم برای فوتبال ایران که دست امیرقلعه نویی افتاده است. فقط بازیکنانش نتیجه می گیرند. کیفیت فنی او را باید در لیگ ببینید. لیگ مشخص می کند چون پایاپای است. ما مردم ساده و باشرافتی هستیم، او با سیاه بازی آمد و با ما بازی کرد! ان شاالله که من اشتباه کنم اما گل اول سپاهان به طور یقین هند بود. یک گل روی تیم بی تجربه خیلی تاثیر دارد. من در طول هفته به بازیکنان گفته بودم شما بیست دقیقه را در آورید بازی عوض می شود. متاسفانه وقتی نفری دارید که بازی نکرده، بازیکنان من به جز دو سه نفر بالای 500نفر تماشاگر ندیده اند.کار شما سخت است. فوتبال خم رنگرزی نیست. زمان می‌خواهد. شما همه کمک کنید به ما.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول