اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت باشگاه‌های «کونگ‌فو تو آ ۲۱» غیرقانونی است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخلاف تذکرات ارائه شده به انجمن، چند باب باشگاه در سطح استان زنجان در سبک «کونگ‌فو تو آ ۲۱» فعالیت می‌کنند در حالی که این باشگاه‌ها نیز فاقد مجوز قانونی هستند.

فعالیت باشگاه‌های «کونگ‌فو تو آ ۲۱» غیرقانونی است

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: غیرقانونی بودن فعالیت انجمن «کونگ‌فو تو آ ۲۱» از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب اعلام شده است و این اداره کل به عنوان زیر مجموعه این وزارتخانه، اجازه فعالیت به این انجمن را نمی‌دهد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور، فعالیت این انجمن را غیرقانونی می‌داند، از همین رو لازم است اعضای آن دست از  فعالیت بردارند که در غیر این صورت اگر مسئله‌ای پیش آید به عنوان مسؤول باید در برابر قانون پاسخگو باشند. 

وی با بیان اینکه به دفعات به مسؤولان این انجمن درباره غیرقانونی بودن فعالیت در این سبک، تذکر داده شده است،  اظهار داشت: متأسفانه برخلاف تذکرات ارائه شده به انجمن، چند باب باشگاه در سطح استان زنجان در سبک «کونگ‌فو تو آ ۲۱» فعالیت می‌کنند در حالی که این باشگاه‌ها نیز فاقد مجوز قانونی هستند.

حمزه‎پور ادامه داد: براساس دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات، باشگاه‌ها برای فعالیت ورزشی نیاز به کسب مجوز از این اداره کل را دارند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: غیرقانونی بودن فعالیت انجمن «کونگ‌فو تو آ ۲۱» از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب اعلام شده است.

عذرا واسعی رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان زنجان نیز بیان اینکه هیچ باشگاه ورزشی حق فعالیت بدون مجوز را ندارد، گفت: براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی که در قالب انجمن فعالیت می‌کنند باید از سوی ستاد ساماندهی سبک‌های رزمی این وزارتخانه مجوز دریافت کنند. 

گفتنی است، در مرحله نخست به آن دسته از باشگاه‌های ورزشی که در رشته‌های غیرمجاز فعالیت دارند، تذکر داده شده و از مسؤولان آن تعهد گرفته می‌شود تا به فعالیت خود ادامه ندهند و هر باشگاهی که نسبت به تذکرات و تعهدات بی‌توجه باشد در این صورت از طریق اماکن نیروی انتظامی برخورد قانونی صورت گرفته و نسبت به پلمب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول