اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاظمی: طرح شفافیت همه نهادها دارای ایراد قانون اساسی است

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه طرح شفافیت همه نهادها دارای ایرادات قانون اساسی است، گفت: کسانی که به شفافیت آْراء نمایندگان رای ندادند و طرح شفافیت همه نهادها را کلید زدند در واقع به دنبال به محاق بردن اصل شفافیت هستند.

کاظمی: طرح شفافیت همه نهادها دارای ایراد قانون اساسی است

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح یک فوریتی نمایندگان درباره شفافیت در همه نهادها گفت: طرح شفافیت در همه نهادها دارای ایراد قانون اساسی است و ما نمی‌توانیم در رابطه با نهادهای امنیتی و حاکمیتی‌مان بحث شفافیت را اعمال کنیم چرا که امنیت ملی کشور تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

وی افزود: شفافیت در رابطه با مجلس قابل اجراست و حتی این حق مردم است که از رای و موضع‌گیری نمایندگانشان در مجلس مطلع باشند و بدانند وکلای آنها چه رایی و چه موضعی دارند.

 نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت:‌حتی در رابطه با مجلس هم در مواردی که بحث امنیت ملی کشور مطرح می‌شود و مسائل امنیتی مورد بحث است جلسات غیرعلنی می‌شود و اطلاعات آن محفوظ می‌ماند.

کاظمی خاطرنشان کرد: کسانی که به شفافیت در آراء نمایندگان رای ندادند و طرح شفافیت در همه نهادها را کلید زدند در واقع به دنبال شفافیت نیستند بلکه به دنبال به محق بردن اصل شفافیت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول