اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته برای بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری، احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های همرفتی(محلی) در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نمی‌باشد.

احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته برای بوشهر

پیام مساعدی در گفتگو با خبرگزاری فارس در بوشهر با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات شبانه روز طی امروز و فردا می‌باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در طول روز غبار محلی و در طول شب تا اوایل صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود، با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری، احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های همرفتی(محلی) در روزهای پایانی هفته دور از انتظار نمی‌باشد.

وی بیان داشت: برای امروز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، در برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید، در برخی ساعات افزایش ابر و همچنین جهت وزش باد متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از روز تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مساعدی ارتفاع موج دریا را 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 04:33 بامداد، مد اول ساعت 10:44 ، جزر دوم ساعت 16:12 و مد دوم ساعت 22:38 خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول