اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی آبفا در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مسابقات مرحله استانی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره‌برداری شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی آبفا در همدان

سید هادی حسینی‌بیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت‌های فنی و تخصصی بهره‌برداری شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در مرحله استانی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، بلوکی (بر اساس تقسیم بندی جغرافیایی) و کشوری برگزار خواهد شد گفت: این مسابقات در پنج رشته نصب انشعاب آب و فاضلاب، تعمیرات خطوط آب، عیب‌یابی تابلو برق و اندازه‌گیری پارامترهای شیمی آب به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در مرحله نخست مسابقات که در سطح استانی برگزار می شود، در مجموع 34 تیم متشکل از 79 شرکت‌کننده شامل تیم‌های نصب انشعاب فاضلاب، نصب انشعاب آب، تعمیرات خطوط آب، عیب‌یابی تابلو برق و آزمایشات آب ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از هر رشته یک تیم به مرحله بلوک غرب کشور با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و قزوین که 12 و 13 آبان به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

حسینی‌بیدار هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر مناسب جهت پیشبرد اهداف شرکت‌های آب و فاضلاب، تهیه استانداردهای لازم برای انجام فعالیت‌های حوزه صنعت آب و فاضلاب، انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی همکاران در سطوح مختلف، ارتقاء دانش و مهارت فنی اکیپ‌های عملیاتی، شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی عنوان کرد.

وی ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در بین کارکنان، توسعه مشارکت جمعی، توسعه کار تیمی و یافتن استعدادهای ویژه، ارتقاء وضعیت ایمنی کارگاه‌ها، آموزش‌های عملی جهت افزایش سرعت، دقت و کیفیت انجام کار، شناسایی میزان قابلیت تیم‌های واکنش سریع، استفاده از مسابقه مهارت فنی به عنوان کارگاه آموزشی و بکارگیری و معرفی تجهیزات نوین را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول