اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح احداث و اصلاح 30 ایستگاه توزیع برق در سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: طرح احداث و اصلاح 30 ایستگاه توزیع برق در این شهرستان در راستای استمرار خدمات‌دهی به مشترکان اجرا شد.

اجرای طرح احداث و اصلاح 30 ایستگاه توزیع برق در سمنان

مهدی پاک‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور تغذیه برق و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان، طرح احداث 10 پست و اصلاح 20 دستگاه ترانس هوایی توزیع برق در شهرستان سمنان به اجرا درآمد.

وی گفت: با توسعه و بهسازی این تعداد ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت چهار هزار و 75 کیلوولت آمپر در 6 ماه نخست امسال، هم‌اینک ظرفیت پست‌های برق شهرستان سمنان به 315 هزار و 75 مگاولت آمپر رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این‌که برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان 6 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی از ابتدای سال تاکنون، سه هزار متر کابل خودنگهدار دایر شده است.

پاک‌طینت با بیان این‌که 12 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی به‌منظور کاهش خاموشی‌های ناخواسته و پایداری خطوط برق‌رسانی بهینه‌سازی شده است، تصریح کرد: نصب 38 دستگاه کنتور هوشمند طرح فراسامانه اندازه‌گیری و مدیریت انرژی (فهام) در 6 ماه ابتدای سال، ازجمله اقدامات صورت‌گرفته به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که 583 پروژه عمرانی برق‌رسانی در این مدت‌زمان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: مبلغ 641 میلیارد و 371 میلیون ریال در جهت اجرایی کردن این تعداد از پروژه‌ها هزینه شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ادامه داد: نصب 13 دستگاه ترانس هوایی در نقاط هدف از محل کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ، احداث پست هوایی و شبکه در بلوارهای کارگر و قدس، آیت‌الله مدنی، نهضت و شهرک گلستان با هدف کاهش شعاع تغذیه، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات با نصب 995 کیلوولت آمپر پست هوایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای آبخوری برای اصلاح و بهینه‌سازی و پیشگیری از سرقت و برقراری شبکه فشار متوسط از اقدامات دیگر اجراشده از آغاز امسال تاکنون است.

پاک‌طینت بیان کرد: احداث خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی خروجی از پست 63 کیلوولت امیرکبیر، بهسازی شبکه‌های فشار متوسط زمینی با هدف افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقی و روشنایی معابر محدوده پارک کومش، از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای سه ماه سوم سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول