اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ملکی: رونمایی از پوستر همایش ملی «آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی اسلامی»

معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی از رونمایی پوستر دومین همایش ملی «آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی اسلامی» خبر داد و گفت: این همایش هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود.

ملکی: رونمایی از پوستر همایش ملی «آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی اسلامی»

ندا ملکی معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه امروز از پوستر دومین همایش ملی «آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی اسلامی» رونمایی می‌شود، گفت: این همایش پنج‌شنبه هشتم اسفندماه امسال در قم برگزار می‌شود و قرار است همایش به صورت سالانه برگزار شود.

وی افزود: پارسال این همایش با موضوع دیگری برگزار شد و مورد استقبال دانشگاه‌های دیگر نیز قرار گرفت، در حال حاضر دانشگاه مذاهب اسلامی تنها دانشگاهی است که پرچم بحث آسیب‌شناسی علوم انسانی اسلامی را به دست گرفته است.

ملکی با بیان اینکه این همایش امسال نیز از طرف دانشگاه مذاهب اسلامی با مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و با همکاری بیش از 30 دانشگاه دیگر برگزار می‌شود، گفت: این همایش با تأکید بر نقد کارآمدی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها برگزار می‌شود.

دبیر علمی دومین همایش ملی «آسیب‌شناسی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در حوزه علوم انسانی اسلامی» اظهار داشت: مسأله محور بودن، جامع محور بودن و تقاضا محور بودن پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، نقد مبانی علوم غربی و بهره‌گیری از مبانی نظری اسلامی در تدوین  پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، بیانیه گام دوم انقلاب و بایسته‌های تدوین پایان نامه و رساله‌ها، نقش اسناد بالادستی در تدوین پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، نقش مطالعات بین رشته‌ای ( رویکرد میان رشته‌ای) در پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، اهمیت رویکرد کارآمدی در پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، تبیین الگوی مشارکت و تعامل اساتید دانشگاهی و حوزوی در فرایند پایان‌نامه نویسی، تبیین نقش دانشجویان، اساتید، نهادهای حاکمیت و غیره در کارآمدی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، توجه به توسعه پایدار( سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی) در تدوین  پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها از موضوعات این همایش است.

وی گفت: داوطلبان شرکت در همایش تا سی‌ام دی‌ماه برای ارسال چکیده مهلت دارند و آخرین مهلت ارسال مقالات هم بیستم بهمن‌ماه است که داوطلبان باید مقالات خود را به دانشگاه مذاهب اسلامی در خیابان فلسطین تهران ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول