اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نیک‌اندیشان دارابی 140 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

مردم و نیک‌اندیشان دارابی در مرحله نخست جشن مهر عاطفه‌ها رقم 140 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

نیک‌اندیشان دارابی 140 میلیون تومان به جشن عاطفه‌ها کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب،  فرماندار داراب پیش‌ازظهر امروز در جشن مهر عاطفه‌ها که با حضور جمعی از مسؤولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار داشت: مردم دیار داراب همواره و در هر شرایطی نسبت به همنوعان خود احساس مسؤولیت کرده و به انفاق و نوع‌دوستی توجهی ویژه دارند.

  علی مظفری افزود: شایسته است دانش‌آموزان نیز به انفاق و کمک به نیازمندان توجه داشته و در این زمینه مسؤولیت‌پذیر باشند.

وی بیان کرد: اتکا به خداوند، اراده قوی، انگیزه، اعتماد به نفس، صبر و شکیبایی می‌تواند در مسیر رسیدن به علم و تعالی به دانش‌آموزان کمک کند.

فرماندار داراب بابیان اینکه  صداقت و یکرنگی نیز از دیگر عواملی است که دانش‌آموزان باید برای رسیدن به هدف آن را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: برخی تصور می‌کنند که سیاست داشتن با یکرنگی منافات دارد در حالی که بهترین سیاست، صداقت است و زیرکی بدون صداقت بی‌ارزش است.

 

برپایی جشن عاطفه‌ها در 280 پایگاه مردمی داراب

در ادامه این مراسم رئیس کمیته امداد داراب نیز با اشاره به کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن مهر عاطفه‌ها گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با کمک مردم نیک‌اندیش داراب، رقم 140 میلیون تومان جمع‌آوری شد که از این میزان 40 میلیون تومان کمک نقدی و 100 میلیون تومان کالا و نوشت‌افزار بوده است.

محمدعلی نوربخش اضافه کرد: با توجه به اینکه مدارس بیشتر با کمک‌های نقدی در جشن عاطفه‌ها شرکت می‌کنند، برآورد ما این است که در مرحله دوم بالغ بر 60 میلیون تومان جمع‌آوری شود و مجموع کمکها به 200 میلیون تومان برسد.

وی خاطرنشان کرد: جشن مهر عاطفه‌ها امسال با احتساب مدارس شهرستان، در 280 پایگاه برگزار و با استقبال مردم فهیم و نیکوکار روبرو شد.

رئیس کمیته امداد داراب با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام نیز طبق روال سابق اجرا می‌شود، افزود: با توجه به جمعیت شهرستان به تبع، تعداد ایتام و محسنین نیز زیاد است و این موضوع حمایت و یاری نیک‌اندیشان را می‌طلبد.

نوربخش تصریح کرد: هر یک از مدیران اداره‌ها می‌توانند حامی یک یا دو تن از ایتام شده و در این کار خیر سهیم شوند.

وی گفت: تاکید بر احسان و انفاق از آموزه‌های دینی ما است که بارها در روایات و احادیث ائمه اطهار(ع) به آن اشاره شده و مردم را به انفاق فرا خوانده‌اند.

انتهای پیام/76020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول