اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دیدگاه فرماندار یزد در خصوص سمن‌ها و نظر دولت نسبت به آنها

فرماندار یزد با تاکید بر اینکه دولت دنبال کمک کردن به سمن‌ها است، گفت: در این مقطع و شرایط فعلی جامعه، به شدت باید به سمن‌ها در جهت نقش آفرینی بیشتر برای جلب مشارکت مردم توجه شود.

دیدگاه فرماندار یزد در خصوص سمن‌ها و نظر دولت نسبت به آنها

سید محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با اشاره به اینکه مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهرستان یزد از سوی فرمانداری یزد صادر می‌شود گفت: یکی از اولویت‌های دولت توجه به سمن‌ها و فعال کردن آنها در زمینه‌های مختلف است.

فرماندار یزد تصریح کرد: در این مقطع و شرایط فعلی جامعه، به شدت باید به سمن‌ها در جهت نقش آفرینی بیشتر برای جلب مشارکت مردم توجه شود.

وی با بیان اینکه توان دولت در برخی از جهت‌ها محدود است و قطعاً بسیاری از اموری را که سمن‌ها می‌توانند دنبال کنند به علت همین محدودیت دولت قادر به انجام آن نیست خاطرنشان کرد: در حوزه‌های محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی و مسائل مختلفی که پیرامون فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد است می‌بینیم که انتظار زیادی از دولت ندارند و تنها حمایت از آنها را خواستار هستند.

رستگاری با تاکید بر اینکه سیستم اجرایی دولت دنبال کمک کردن به سمن‌ها در زمینه‌های مختلف است اذعان داشت: در حال حاضر دنبال این هستیم که زمینه سازی که سمن‌ها در چه بخش‌هایی می‌خواهند فعالیت کنند و اینکه از آنها خواسته شده که در جلسات طرح‌ها و ایده‌هایشان را مطرح کنند و ما ببینیم که چه‌کارهایی به عنوان تسهیل گر می‌توانیم برایشان انجام دهیم تا با خیالی آسوده‌تر پیگیر مسائل و برنامه‌ها باشند.

انتهای پیام/90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول