اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حضور خسرومهر در تله فیلم «قلعه»/ ندیمه بهنوش بختیاری شده ام!

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: تله فیلم اربعین برای صدا و سیما به زودی پیش تولیدش آغاز می‌شود البته تصور می‌کنم به دلیل برخی تغییرات بازیگران پخش آن به بعد از اربعین برسد.

حضور خسرومهر در تله فیلم «قلعه»/ ندیمه بهنوش بختیاری شده ام!

شیوا خسرومهر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پس از سال‌ها دوری از مدیوم تصویر و تئاتر امسال در نمایش «پشت دیوار عمارت» حمید ابراهیمی مشغول به بازی است و در چند سریال و فیلم چون «مرضیه» نیز در تلویزیون بازی کرده ،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: شرایط بازی در فیلم و سریال برای من در چند سال طوری شده بود که هیچ زنگی برای دعوت به من نمی‌خورد.

وی در ادامه افزود: تقریبا سه سال من بیکار بودم تا اینکه یک روز به تئاتر شهر رفتم و یوحنا حکیمی را دیدم ، درب سالن را که باز کردم او با تعجب به من نگاه کرد و پرسید که کی به ایران بازگشتم؟ درحالیکه من اصلا خارج از کشور نبودم. بعد از آن هم با چند نفر از دوستان دیگر مثل علی دهکردی در خانه سینما مواجه شدم آنها هم همین سؤال را از من پرسیدند، حتی گفتند که شایعه شده ازدواج هم کردم به دوبی رفتم و همسرم دوست ندارد من فیلم بازی کنم!

خسرومهربا بیان اینکه علت همه این خانه نشینی‌هایش شایعه پراکنی یکی از هم وطنان بوده است، گفت: آن دوره هم مثل الان نبود که همه در فضای مجازی مدام از خودشان عکس و فیلم بگذارند و هنرمندان از هم زیاد خبر داشته باشند کلی زمان طول می‌کشید تا بتوانیم به همه بگویی که شایعه شده و هنوز نه من ازدواج کردم و نه خارج رفتم. حتی یک دوره دیگر برایم مسجل شده بود که نکند ممنوع الکار شده‌ام درحالیکه با دفتر سینمایی تماس گرفتم و آنها تأیید نکردند.

وی در ادامه عنوان کرد:‌برای ورود مجددم به فعالیت هنری نذر کردم یک آن دیدم که پنج فیلمنامه روی میز غذاخوری‌ام ردیف شده و هنوز فرصت نکردم همه را بخوانم درحالیکه به دوتای آنها پاسخ مثبت داده بودم. به هرحال از این گره‌ها در زندگی همه می‌افتد اما بایدبگویم که من این دوره کم کار نبودم، بلکه بی کار بودم و این سم پاشی را نمی‌دانم چه کسی در زندگی من انجام داد و با تدریس و کار کارگردانی مجدد توانستم خودم را وارد حرفه کنم. 

وی با بیان اینکه خودش را یکی از بی حاشیه ترین بازیگران زن ایران می‌داند که در هیچ داستان سیاسی یا داستان دیگری وارد نشده چرا که نه علاقه و نه دانشش را دارد، عنوان کرد: علاوه بر اینها از این نوع بازیگرانی هم هستم که اگر یک کار با کارگردانی داشته باشم حتما مجدد برای فعالیت با او دعوت می‌شوم و به نظرم این اعتبار را کسب کرده‌ام.

خسرومهر درباره فعالیت‌های جدید هنری‌اش گفت: اخیرا در سریال «مرضیه» بازی کردم ، درگیر فیلمبرداری کار علی غفاری ، «بچه مهندس سه» هم هستم که فکر می‌کنم تا هفته اول دی ماه مشغول باشیم و این سریال دی ماه امسال از شبکه دو پخش شود. یک تله فیلم هم به اسم «قلعه» قبول کردم که از یک‌شنبه کلید خورده در این تله فیلم ندیمه بهنوش بختیاری هستم که یک کار طنز است و با یوسف صیادی و مهران رجبی از دوستان طنزمان کار می‌کنم.

وی اظهار داشت: یک تله فیلم دیگر هم هست که از یک هفته دیگر پیش تولید آن شروع می‌شود. این یک کار دفاع مقدسی برای امام حسین(ع) و کربلا است من هم خیلی از شرایط مذهب و دفاع مقدس دور نیستم قرار بود برای اربعین این تله فیلم آماده شود که البته فکر نمی‌کنم کار به ایام اربعین برسد.

وی افزود: در این تله فیلم من نقش اصلی زن کار را دارم و نقش اصلی مرد هم در کار برادر من است،  رزمنده‌ای که با ویلچر نذر کرده به کربلا برود در این مسیر اتفاقاتی برایش می‌افتد. چند بازیگر اصلی مرد که انتخاب شده بودند درگیر کارهایی بودند که نشد زودتر فیلمبرداری کار شروع شود بنابراین تصور می‌کنم کار به اربعین نرسد. حال با یک آسودگی خیال بیشتری به سراغ کار خواهیم رفت.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش نیز گفت: اکنون که مشغول بازی در نمایش پشت دیوار عمارت هستم، یک تئاتر دیگر را به خاطر این کار و فیلمبرداری مرضیه به تعویق انداختیم قرار بود آبان ماه اجرا برود اما من از آقای ابراهیمی خواهش کردم که مشاور کارگردانی و طراحی صحنه آن کار را هم قبول کنند. نمایشنامه جذابی است تا به حال کار نشده یک فضای قهوه خانه‌ای بالای کوه در فصل زمستان را ترسیم می‌کند. تصور می‌کنم اجرایش به آذر و دی ماه برسد.

خسرومهر اظهار داشت: نام این نمایش «شب بی پایان فاخته» است ، نقش اصلی مرد هم حسن اسدی خواهد بود و کارگردان نیز حمیدرضا نعیمی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول