اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رونق تولید در گرو حمایت از کالای ایرانی

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با لازمه رشد اقتصادی کشور را چرخیدن چرخ تولید دانست و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید بسیار زیادی به حمایت از تولید داخلی دارند زیرا اگر از تولید داخلی حمایت شود چرخ تولید و اقتصاد کشور می‌چرند.

رونق تولید در گرو حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، عباس تابش ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه اشتغال نقش مهمی در پیشگیری از بسیاری جرم‌ها دارد، اظهار کرد: اشتغال نقش مهمی پر ایجاد آرامش در جامعه داشته و می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش داده و باعث پیشگیری بسیاری از مشکلات شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در جامعه گفت: خانواده‌ها می‌توانند برای فرزندان خود بستری را فراهم تا فرزندان بتوانند ایجاد اشتغال کرده تا با تشکیل خانواده از بسیاری از جرم‌ها جلوگیری شود.

معاون وزیر صمت با اذعان به اینکه ما در کشور ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کسب‌وکار داریم، تصریح کرد: کشور ایران دارای جوانان بسیار خوب و ظرفیت بسیار زیاد در حوزه ایجاد اشتغال است که باید مردم با خرید کالای داخلی از این جوانان حمایت کنند.

تابش لازمه رشد اقتصادی کشور را چرخیدن چرخ تولید دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید بسیار زیادی به حمایت از تولید داخلی دارند زیرا اگر از تولید داخلی حمایت شود چرخ تولید و اقتصاد کشور می‌چرند.

وی با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در حمایت از رونق تولید افزود: همه نهادها باید به رونق تولید پر جامعه کمک کرده و نقش آموزش‌وپرورش بسیار مهم است زیرا می‌تواند به دانش آموزان در این حوزه آموزش‌های لازم را انجام دهد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه باید مشکلات شهرک‌های صنعتی در آستانه‌اشرفیه شناسایی شود، گفت: آستانه‌اشرفیه دارای دو شهرک صنعتی بوده و می‌تواند جوانان زیادی را جذب کار کند لذا از مسؤولان درخواست دارم مشکلات این مجموعه را شناسایی و برای حل آن تلاش کنند.

انتهای پیام /84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول