اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افزایش خدمات‌رسانی مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان مرکزی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش خدمات‌رسانی مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی این استان در هفته ناجا خبر داد.

افزایش خدمات‌رسانی مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان مرکزی

محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه به اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 3 هزار نفر از همشهریان با مراجعه به مرکز مشاوره از خدمات مشاوره‌ای و مددکاری پلیس بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: خدمات ارائه شده در مرکز مشاوره مربوط به مشکلات خانوادگی، مسائل روانشناختی، تحصیلی، انتظامی و حقوقی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی در مدارس و مساجد سطح استان در طی این هفته گفت: مشاوران و مددکاران اجتماعی با شناختی که از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارند می‌توانند با بررسی محتوایی راهکارهای عملی، علمی و هدفمند متناسب با نیاز مخاطبان را برای حل این معضلات ارائه داده و با حل و فصل اختلافات و ایجاد مصالحه از فروپاشی کانون گرم خانواده پیشگیری و بر استحکام و تقویت پایه‌های اولین نهاد اجتماعی بیافزایند.

 این مقام انتظامی با اشاره به افزایش خدمات‌رسانی رایگان مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان مرکزی در هفته ناجا اضافه کرد: این خدمات رسانی در حوزه‌هایی چون مشاوره در زمینه خانواده، روانشناختی، انتظامی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در یکی از ایام هفته ناجا کارگاه مهارت زندگی نیز در مرکز مشاوره آرامش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مرکز مشاوره واقع در خیابان جهرم اراک و دوایر مشاوره در کلانترهای استان همه روزه آماده ارائه هرگونه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول