اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت نامطلوب سرمایه‌گذاری شستا در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه وضعیت نامطلوب سرمایه‌گذاری شستا در همدان به شدت ما را در کشور مغموم می‌کند گفت: شستا آن گونه که باید در همدان سرمایه‌گذاری انجام می‌داد ورود نکرده است به طوری که در این استان از سرمایه عظیم شستا به خوبی استفاده نکردیم.

وضعیت نامطلوب سرمایه‌گذاری شستا در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به اینکه مجموعه استان هماهنگ همسو و هم‌جهت برای کارآمدی و رفع مشکلات مردم است اظهار کرد: کار‌ها به خوبی در استان پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه وزیر کار قول بازدیدی ویژه از منطقه اقتصادی جهان‌آباد را داده بود ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی مهم است و درخواست بازدید از این منطقه را داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ معتقدم منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد تنها برای همدان و فامنین نیست بلکه در منطقه تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه وضعیت نامطلوب سرمایه‌گذاری شستا در همدان به شدت ما را در کشور مغموم می‌کند افزود: شستا آن گونه که باید در همدان سرمایه‌گذاری انجام می‌داد ورود نکرده است به طوری که در این استان از سرمایه عظیم شستا به خوبی استفاده نکردیم.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه در بهمن و اسفندماه سال گذشته سامانه وزارت کار برای ثبت نام گاوداری سنتی باز و ثبت نام انجام شد افزود: 100 میلیارد تومان پرونده در بانک است و پیش‌بینی شده بود به 2 هزار خانوار وام 50 میلیون تومانی بدهیم اما این کار به تعویق افتاده و کاسه صبر مردم سر آمده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همدان در ادامه با اشاره به اینکه همدان امنیت پایدار و برنامه‌محور و آینده‌اندیشی وحدت مدیریت در همه ابعاد اجرایی قانون‌گذاری قضایی و... اجرا کرده است اظهار کرد: استان فرایند توسعه خود را با دقت، جامعیت و در راستای فرمایشات رهبری و دولت پیش می‌برد.

سید اسکندر صیدایی افزود: توفقیات استان در واگذاری پروژه بخش خصوصی ایجاد سالانه 20 هزار شغل، طرح فراز در باغات انگور، توجه به مبل و منبت، تولید محصولات کشاورزی و ذخیره‌سازی باعث شده استان از نظر کار و تلاش و مشارکت اقتصادی جایگاه خوبی در کشور دارد.

انتهای پیام/89045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول