اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: در محورهای تهران- کرج و کرج-چالوس محدوده های بیلقان و سرودار در هر دو مسیر رفت و برگشت، ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری فارس در کرج گفت: در صورت وجود ترافیک سنگین در جاده چالوس، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: در صورت عادی بودن ترافیک ممکن است این تصمیم به تعویق بیفتد اما در صورت اجرا این محدودیت ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به آخرین وضعیتی ترافیکی راه‌های استان اظهارکرد: در محورهای تهران- کرج و جاده کرج-چالوس محدوده های بیلقان و سرودار در هر دو مسیر رفت و برگشت، ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی هم اظهارکرد: فعلا هیچگونه مداخله جوی در هیچ یک از راه‌های اصلی مواصلاتی استان مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول