اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت ناجا بر اصول آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است

امام جمعه دندی با بیان اینکه فعالیت نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم قانون و امنیت به سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است، گفت: همه مردم قدرشناس زحمات مخلصانه شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی در عرصه های مختلف هستند.

فعالیت ناجا بر اصول آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی به 13 مهر ماه آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی خدوم و شجاع در راستای تامین امنیت 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است. 

امام جمعه دندی با بیان اینکه فعالیت نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم قانون و امنیت به سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است، افزود: همه مردم قدرشناس زحمات مخلصانه شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی در عرصه های مختلف هستند.
وی به سالروز هجرت امام امت (ره) از نجف به پاریس بعد از قیام 15 خرداد 1342 اشاره کرد و گفت: امام در زمان اقامت 14 ساله در نجف که زندگی ساده و بی‌تکلف و همراه با محدودیت داشتند فریاد حق طلبانه و ظلم ستیزی خود را علیه رژیم شاه  از طریق سخنرانی و پیام‌های کتبی و شفاهی به گوش ملت ایران می‌رساند.

خورشیدی اطهر 14 مهر را به عنوان روز دامپزشکی را به خدمتگزاران این مجموعه تبریک گفت و از خدمات شایسته‌ای که در امور دام انجام می‌دهند تقدیر کرد و افزود: تامین بهداشت دام کشور از طریق پیشگیری و مبارزه با بیماری واگیر است که توسط دامپزشکان انجام می‌شود.

امام جمعه دندی به دیدار فرماندهان سپاه سراسر کشور با فرمانده کل قوا اشاره کرد و ادامه داد: در این مجمع رهبر معظم انقلاب بر کار جهادی و روحیه جهادی تاکید کردند.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول