اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بازگشت قم به لیگ هندبال ایران

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم از حضور تیمی متشکل از استعدادها و بهترین‌های هندبال قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های ایران خبر داد.

بازگشت قم به لیگ هندبال ایران

حسین محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از مشکلات تیم‌داری در هندبال قم به نبود حامی مالی و کافی نبودن اعتبارات هیأت‌ هندبال باز می‌گردد، به همین دلیل در سال‌های اخیر جای هندبال قم در سطح اول رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور خالی بوده است.

وی ادامه داد: هیأت‌ هندبال یکی از مهمترین اهداف خود را سرمایه‌گذاری روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه قرار داد تا این رشته را از سنین پایه بسازد، برنامه ما برای حضور در لیگ‌های هندبال کشور هم با تکیه بر همین استعدادها در نظر گرفته شده بود و از سال گذشته استارت این کار را زدیم.

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم افزود: در سال 97 تیمی به نام دانشگاه آزاد به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای هندبال باشگاه‌های کشور به میدان رفت و خوشبختانه با کسب نتایج خوب و قابل توجه به لیگ دسته دوم صعود کرد، هدف ما این بود که امسال با همین تیم در لیگ دسته دوم حاضر شویم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با نگاهی مثبتی که اداره کل ورزش و جوانان داشت، همچنین حضور یک حامی مالی و علاقه‌ای که هندبالیست‌های ما برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نشان دادند، شرایط حضور تیم قم در لیگ دسته اول سال 1398 مهیا شده و ان‌شاءالله در این لیگ شاهد حضور هندبال قم خواهیم بود.

محمدخانی در ادامه به زمان قرعه‌کشی لیگ دسته اول هندبال اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون هندبال قرعه‌کشی لیگ جدید روز یکشنبه چهاردهم مهر ماه برگزار می‌شود و نمایندگان شهرهای میناب، کاشان، قنات زارچ، بهبهان، ماهشهر، امیدیه، قم، مریوان و کرمانشاه در لیگ دسته اول امسال حریفان خود را خواهند شناخت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول