اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اقتدار امروز مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است

استاندار همدان گفت: خدمات ارزنده و بزرگ پلیس بدون کوچک‌ترین منتی ارائه می‌شود و اقتدار امروز ما مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه است.

اقتدار امروز مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی صبح امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت سومین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: برگه‌های زرین تاریخ  پرافتخار انقلاب طی 40 سال گذشته نشان از تعهد، غیرتمندی، دینداری و انقلابی‌گری ارکان مختلف نظام و آحاد مردم دارد.

وی با بیان اینکه در بین این برگه‌های زرین نقش نیروهای مسلح نظامی و انتظامی بی‌بدیل است گفت: در اعلام حمایت همافران و نیروهای نظامی در بهمن ماه سال 57، دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب، دوران سازندگی و حفظ امنیت این نیروی جان برکف از پرافتخارآفرین برگه‌هاست.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه در بین نیروهای مسلح نقش نیروی انتظامی نقشی اساسی و کلیدی بوده است بیان کرد: ایثارگری، فداکاری، گذشت و خدمت بی‌منت موجب ارتقای سرمایه اجتماعی بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه در کشور به آن می‌بالیم و افتخار می‌کنیم ملت شریف ماست افزود: نیروی انتظامی با از خودگذشتگی باعث شده مردم در نقاط مختلف کشور احساس امنیت و آرامش کنند؛ اعتماد متقابل بین مردم و نیروی انتظامی سرمایه‌ای عظیم است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشد تصریح کرد: مردم با نگاه به هیبت و اقتدار نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز پلیس در جبهه‌های مختلف نقش تاثیرگذار و بی‌بدیلی دارد ادامه داد: مقابله با اشرار و حفاظت از مرزهای پهناور از وظایفی است که نیروی انتظامی به خوبی در این بخش در حال انجام وظیفه است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در مقابله با باندهای سازمان‌یافته نیز نقش نیروی انتظامی در کنار نیروهای اطلاعاتی نقش بی‌بدیلی است.

وی به نقش نیروی انتظامی در مقابله با کالای قاچاق به عنوان یکی از محورهای 24گانه ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در بحران‌هایی که ضد انقلاب ایجاد می‌کند نیز نقش نیروی انتظامی قدرتمندانه ملموس است.

شاهرخی با بیان اینکه نه تنها نیروی انتظامی در حوزه نظامی و انتظامی بلکه در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله نیز نقش پررنگی دارد اظهار کرد: در طرح‌های مختلف زمستانی و تابستانی نیز این نیروهای خدوم حافظ جان و مال مردم هستند.

وی گفت: نیروی انتظامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب با نیروهای فداکار، مومن و انقلابی از جدیدترین علوم نو برای بهره‌مندی از توان خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه آنچه باعث اعتماد مردم به نیروی انتظامی شده اخلاق‌مداری پلیس است گفت: خدمات ارزنده و بزرگ پلیس بدون کوچک‌ترین منتی ارائه می‌شود و اقتدار امروز ما مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه است.

انتهای پیام/89039/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول