اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

لباس نیروی انتظامی سرپل‌ذهاب دوربین‌دار شد

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب از کاهش 13 درصدی جرائم در این شهرستان خبر داد و گفت: نصب دوربین بر البسه کارکنان نیروی انتظامی آغاز شده است.

لباس نیروی انتظامی سرپل‌ذهاب دوربین‌دار شد

محمدرضا یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان و حافظان امنیت، اظهار داشت: تلاش نیروهای پلیس و تعامل مناسب با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و راه‌اندازی گشت‌های بسیج رضویون سبب کاهش 13 درصدی جرائم در شهرستان سرپل‌ذهاب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: امسال افزایش 85 درصدی دستگیری سارقان و همچنین  افزایش 48 درصدی دستگیری معتادان متجاهر را در سطح شهرستان داشته‌ایم که این آمار متحمل زحمت نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز از نیروهای ولایت‌مدار و انقلابی بهره‌مند است، گفت: 2 مناسبت بزرگ همایش پیاده‌روی اربعین حسینی و انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش‌رو است که ان‌شاءالله با تلاش نیروهای انتظامی و اداره‌ها و نهادهای مختلف در کمال امنیت برگزار خواهد شد.

یاری از راه‌اندازی سامانه «ناظر» با هدف کنترل نامحسوس امنیت اخلاقی شهروندان، گفت: در بحث فضای مجازی، مدیریت منسجمی تا الان بر این فضا نبود، اما اقدامات خوبی صورت گرفته؛ نصب دستگاه جی.پی.اس بر روی خودروهای انتظامی، نصب 2 دستگاه دوربین در خروجی و ورودی شهر با قابلیت‌های خاص و همچنین نصب دوربین بر البسه کارکنان نیروی انتظامی آغاز شده است که از کارهای هوشمندسازی پلیس شهرستان است.

انتهای پیام/پ/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول