اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

زائران اربعین مازندران به 85هزار نفر رسید/ زائران سفر را کوتاه کنند

مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: از آغاز ثبت‌نام اربعین تاکنون 85هزار نفر از مازندرانی‌ها برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

زائران اربعین مازندران  به 85هزار نفر رسید/ زائران سفر را کوتاه کنند

سیدحبیب‌الله ساداتی درباره ثبت‌نام زائران اربعین در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  از آغاز ثبت‌نام اربعین تاکنون 85هزار نفر از مازندرانی‌ها برای اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام زائران اربعین در مازندران از یکم شهریور ماه امسال آغاز شده است، افزود: اعزام زائران اربعین  نیز از 19 شهریور ماه امسال مصادف عاشورا آغاز شده و تا هفتم آبان ماه امسال مصادف با 30 صفر 1441 ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران درحال اعزام هستند، اضافه کرد: توصیه ما به زائران این است که  باتوجه به شلوغی سفر را کوتاه کنند تا سایر زائران نیز بتوانند از فضایل این سفر معنوی بهره گیرند.

ساداتی با اعلام اینکه براساس توصیه پدافند غیرعامل زائران نسبت به تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند، تصریح کرد: موضوع دیگر زائران از وسایل شخصی خود مراقبت کرده و مقررات کشور عراق را رعایت کنند.

وی بیان کرد: این سفر معنوی فرصتی است که زائران بتوانند عشق و اردات خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دهند و می‌توانند گوشه‌ای از این حماسه ماندگار را برای افرادی که توفیق این سفر نصیبشان نشده به تصویر بکشند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در سامانه سماح برای داشتن اطلاعات و برنامه‌ریزی برای اعزام زائر است و در این ایام اعزامی نداریم و اگر فردی اعلام می‌کند قصد اعزام دارد غیرمجاز بوده و قصد سودجویی دارد که ضرورت دارد زائران هوشیار باشند.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول