اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

15 هزار و 393 نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ملایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان مجموع بیمه‌شدگان ملایر را 15 هزار و 393 نفر عنوان کرد که از این تعداد 9 هزار و 400 نفر فعال بوده و دائماً بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

15 هزار و 393 نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مهدی سماواتی پیش از ظهر امروز در جلسه بیمه روستاییان و عشایر  در ملایر با بیان اینکه بیمه پشتوانه مهمی برای افراد در زندگی است اظهار کرد: امیدواریم با هم‌افزایی بین مدیران شهرستان بتوانیم افراد بیشتری را زیر پوشش بیمه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اگر فردی برای آینده خود فکری نکرده، مقصر ما هستیم گفت: در این حوزه برای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان بیان کرد: استان همدان سال گذشته در حوزه بیمه روستاییان و عشایر رتبه سوم را در سطح کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه افراد واجد شرایط در شهرهای زیر 20 هزار نفر می‌توانند به عضویت این صندوق درآیند گفت: مجموع بیمه‌شدگان شهرستان ملایر 15 هزار و 393 نفر هستند که از این تعداد 9 هزار و 400 نفر فعال بوده و دائماً بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

معاون امور عمرانی فرمانداری ملایر نیز ضمن تقدیر از اقدامات شایسته و مناسب صندوق در سطح کشور و استان گفت: در شهرستان ملایر تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این زمینه به افراد خدمات بهتری را ارائه دهیم.

حسین فارسی خطاب به کارگزاری‌های این صندوق در شهرستان ملایر تصریح کرد: باید اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه بیشتر شود تا افراد بیشتری به عضویت صندوق درآیند.

وی خاطرنشان کرد: ملایر در زمینه‌های مختلف در استان سرآمد بوده که امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست و جذب بیشتر افراد برای عضویت در این صندوق بتوانیم در استان درآمدزا باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول