اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زنجان به مناسبت هفته ناجا، با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، جمعی از مسؤولان استانی، شورای تامین و ...در محوطه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  زنجان  به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  زنجان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان در سومین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این آئین صبح امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، جمعی از مسؤولان استانی، شورای تامین و ...در محوطه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: امنیت مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته ناجا شکل‌گیری گفتمان‌سازی در جامعه برای نمایش مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی است، گفت: امنیت مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلیس افزود: امنیت امروز به برکت خون شهدایی حاصل شده که در برهه‌های زمانی مختلف جان خود را فدای کشور کرده‌اند.

وی امنیت را برآیندی از تعامل و مشارکت همگانی اجتماعی و تولید اجتماعی عنوان کرد و گفت: امنیت مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود و پلیس نیز جزئی از خود مردم است و با توجه به اهمیت امنیت، وظیفه پلیس در این حوزه خطیرتر شده است.

وی به برخی از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش راهوران محله و همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، افتتاح پروژه‌های عمرانی، همایش موتورسیکلت‌سواران قانون‌مند، برگزاری همایش راهوران محله از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: همچنین عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خادمان نماز، اهداء خون توسط کارکنان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ویزیت رایگان مراجعان به پزشک عمومی بهداری ناجا، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات مردم در سامانه 197، عیادت از همکاران در بستر بیماری، پخش انیمیشن‌ها و فیلم‌ها و تیزرهای آموزشی در صدا و سیمای استان، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، تقدیر از کارکنان ساعی پلیس، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و پیاده‌روی کارکنان پلیس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند، امین مردم» اعلام کرد و گفت: در این هفته ۳۸۴ عنوان برنامه با هدف افزایش سرمایه اجتماعی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول